sobota, 2 lipca 2011

Sobota z Unscripted Sketches

Jak już wczoraj pisałam cały lipiec będzie pod znakiem "Bożego Narodzenia" na blogu US.
U mnie również kartka o tej tematyce przygotowana według szkicu:


Tym razem wyciągnęłam papiery "Blue Sky LTD" z galerii UHK, potuszowałam (aż za bardzo w niektórych miejscach), odrobinkę poniszczyłam, dodałam kilka stempelków świątecznych i kartka wyszła mi taka:

 Nie jestem w pełni zadowolona z tej karteczki, chyba za dużo "wybrudzona" z jednej strony...



Zapraszam do obejrzenia jak z mapką poradziły sobie dziewczyny z DT Unscripted, a jutro zapraszam na blog Arielle
Podczas sobotnich zabaw ze szkicami można wylosować świetne digi stempelki firmy Wax Fruit Company


Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.
A tym co wybierają się na urlop wspaniałego wypoczynku i pięknej pogody życzę:*

3 komentarze:

  1. przepiękna jest:) te ptaszki są niewiarygodnie ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna odskocznia od ślubów , komunii, chrztów!!!! Piękna praca i nie widzę powodów oraz zasadności Twojej krytyki względem tej karteczki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This card is so beautiful. I love the colors you have used. Perfect for the winter season with snowflakes in the background. Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!