poniedziałek, 11 lipca 2011

Różne odcienie brązów

czyli inspirujemy w UHK-owej Gallerii :)  Hasło rzucone przez dziewczyny zmobilizowało mnie do zrobienia kilku kartek i notesu. Wszystkie prezentowane prace są wykonane z cudnych papierów Brown Sugar z UHK Gallery

Pierwsza powstała kartka "falbankowa".

 Falbanki znajdują się w górnej części kartki, dół ozdobiony stempelkami i małym bukietem kwiatów

Do drugiej wykorzystałam znany już układ kartki, który wcześniej prezentowałam tu i tu. 

 Brzegi ozdobiłam perłowym Pearl Penem:

Nie mogło zabraknąć motyli- więc mam je na okrągło w tej kartce ;)

 Każdy z motyli jest podwójny, został też pociągnięty niewielką ilością brokatu,  co mam nadzieję widać na tym zbliżeniu:

Wspomniałam wcześniej, że notes też zrobiłam:

 "domkowy" jak widać, będzie kompletem do kartki, którą pokazałam tu
 Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła coś z wykorzystaniem origami. Taka gwiazdka nie musi kojarzyć się ze świętami:







 Tak wygląda tył:

A tak środek po rozłożeniu: 


Do środka można dodać kartkę, bilecik z życzeniami.
I tym gwiazdkowym akcentem kończę prezentację w brązach, ale nie kończę jeszcze postu. 

***
Pragnę się pochwalić .....mam zaszczyt współpracować z tak szacownym gronem zespołu projektowego UHK Gallery      (jupi!!!)  Tak prezentuje się cały zespół  (fotka wypożyczona ze strony firmowej)


I jeszcze chciałam Wam życzyć wspaniałego tygodnia, bo mój rozpoczął się bardzo miło:***

19 komentarzy:

  1. piękne kartki, piękny notes, ale gwiazda mnie powaliła!!! jest fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no no, super:) gratuluję i zaszczytu i prac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) :) :) Wszystkie prace bardzo ładne i kolorystyka smakowita :) Dla mnie najśliczniejszy jest notes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace! gratuluję wejścia do DT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace są przepiękne. Wspaniale wykonane i wszystko cudnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace w ślicznych kolorkach !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym miała wybrać tą najładniejszą miałabym duży problem!!Wszystkie praca perfekcyjnie wykonane ,śliczne..śliczne i jeszcze raz śliczne!!!!

    Ciesze się i jestem niezmiernie dumna ,ze jesteśmy w jednym zespole:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaszalałaś!! Wszystkie prace CUDNE!!! a gwiazdka BOMBA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace,gratuluję uczestnictwa w DT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne prace, ale gwiazda origami - the best!

    OdpowiedzUsuń
  11. oooh the colours are just wonderful ! I love your cards, especially the first one !

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko, gratuluję!:)
    Cuda tworzysz z UHK-owych papierków!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace! To pewnie przez to, że w moim kolorze ulubionym :)
    Najpiękniejszy domkowy notes!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Irenko szalejesz dziewczyno:)Gratulacje, zasłużone gratulacje i cudnych karteczek, które wygrywają i pracy w zespołach projektanckich:)I życzę nieustającej weny i tak trzymaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne prace, najbardziej urzekła mnie karteczka z falbankami.
    I oczywiście gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie prace są przepiękne, mistrzowskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności-cudowności!
    Bardzo wysmakowane połączenie kolorystyczne. Gratuluję serdecznie udziału w DT :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace :)

    Dziękujemy za dodanie naszego blogu do obserwowanych i serdecznie pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!