czwartek, 14 lipca 2011

Quillingowe inspiracje w Unscripted Sketches

Zawijane paseczki czyli technika quilling zainteresowała mnie kilka lat temu. Można wyczarować naprawdę wspaniałe dzieła sztuki. Dzisiaj chciałam pokazać kilka moim prac, może Was zainspirują i wykorzystacie je w kartkach czy scrapach. Przewodni temat będzie zimowo-świąteczny zgodnie z zabawą na blogu Unscripted Sketches,  ale pokażę również inne prace. Do wykonania prostych elementów wystarczą paski papieru (ja używam ręcznej niszczarki do papieru, kupioną kiedyś za 19,90 w Świecie Książki), nawijak do pasków, można z powodzeniem wykorzystać wykałaczkę z poprzecznie przeciętą szparką lub igłę z dużym oczkiem, której odcinamy czubek, klej oraz własna wyobraźnia :)


Wyzwalając własną wyobraźnie mogą powstać takie śnieżynki /Snowflakes/,  te są wykonane przez moich uczniów w szkole:


lub taka:

albo kolczyki śnieżynkowe /earrings/:

można też wykonać małego aniołka /angel/:

który będzie elementem dekoracyjnym do takiego zimowego obrazka:
 Skoro w bieli to zgłaszam obrazek na wyzwanie OCC


Świetnie się robi takie zimowe obrazki mając piękne słonko za oknem i dokuczliwy upał :)))

A teraz dla odmiany prace nie związane z zimą:
  • kolczyki /earrings/:     

  •  obrazki /cards/:   

(kliknij w obrazek -zobaczysz szczegóły)

  • ramka /frame/:

Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam quillingowymi drobiazgami. 
Pozdrawiam ciepło i ślicznie dziękuję za miłe słowa pod "białą kartką" :*

14 komentarzy:

  1. Oooo, jakie to wszystko śliczne jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, quilling jest fajny :) osobiście bawiłam się nim jakiś czas temu, ale poszedł w kąt. Chyba czas na odświeżenie ;)

    obrazek na wyzwanie wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wyglada pieknie i zachęcająco. Śliczne i wyjątkowe śnieżynki, A obrazek zimowy przepiękny, aż wyjrzałam za okno, czy na pewno lato mamy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy. A obrazek zimowy cudny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace
    A kolczyki mnie zaskoczyły

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace. Chyba wrócę do Quillingu, bo był czas gdy skręcałam paseczki

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowności!!! zkaochałam się w śnieżynkach i kolczykach! wszystko jest śliczne i takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Pierwszy raz widzę quilligowe kolczyki :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ty jesteś wszechstronna:) Pięknie pozwijałaś:)
    Biała ramka jest cudna:)Kartka z poprzedniego postu także:) I oczywiście gratuluję Ci wyróżnienia:)
    pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o mamuniu... obrazek śnieżny jest przecudny!!!
    przepiękny...
    no quilling jaki przepiękny... zainteresowałaś mnie tą techniką...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rudlisko kochana, Ty jesteś niezwykle utalentowany tytan pracy :) Śliczności zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te quillingowe cuda!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great scott this is awesome! I love that you have shown all the different ways to do quilling. The creation is so beautiful, you have combined quilling, snowflake, lace and cheesecloth into a work of art! Great job on the challenge, thanks for joining the OCC's White party challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!