sobota, 30 lipca 2011

Odwrócona mapka US#117

Jak zwykle w sobotę mapkuję wraz z Unscripted Sketches.


 Tym razem przygotowany szkic nie nasuwał mi żadnych pomysłów na kartkę.

  W końcu po odwróceniu mapki udało mi się zrobić karteczkę, z której jestem zadowolona ;)


Do jej wykonania użyłam papierów BasicGrey Capella bo zatęskniłam do nich, dodałam trochę różnych stempelków, koronkę bawełnianą, metalowy ćwiek, kwiatek z Wild Orchid Crafts. 


Zapraszam do obejrzenia jak z mapką poradziły sobie dziewczyny z DT Unscripted Sketches.
Dziękuję za odwiedziny, motylkowe komentarze i życzę miłej soboty :)

9 komentarzy:

  1. bardzo ładna... fajne papiery i ten stempel pod kwiatkiem...
    Rudlis, czy byłabyś w stanie mi pomóc?
    proszę, zajrzyj do mnie:
    http://jolazola.blogspot.com/2011/07/195-co-z-tym-fantem-zrobic.html
    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko uwielbiam brązy i ta karteczka podoba mi się niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry. To jest bardzo ładna kartka i ma wszystko.
    Dobrego wieczoru Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka!Piękne kolory i świetne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna, subtelna i taka Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous. The colors are wonderful and I love the flourish behind the flower!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!