poniedziałek, 4 lipca 2011

Missing you - Card Patterns Sketch #122

Na przekór pogodzie za oknem, gdzie mokro, zimno, ciemno... zrobiłam sobie kartkę z motylami...
Bo mi ich po prostu brakuje i pewnie Wam też.

Mapkę do kartki wykorzystałam ze strony Card Patterns 


Znowu "poznęcałam" się nad papierami z Galerii UHK :* powycinałam motylki, pozszywałam papier, dodałam serwetkę papierową, gazę własnoręcznie zafarbowaną, trochę mikrokulek Marthy Stewart,


 metalową zawieszkę motylkową, no i zrobiłam falbankę z papieru. Trochę tych warstw mi się porobiło, ale w sumie kartka nawet mi się spodobała i praca przy niej również.
Tą kartkę również zgłaszam na wezwanie "Your Style" Our Creative Corner



A to co najbardziej mi się spodobało to, że SAMA sobie zrobiłam ten tag motylkowy użyłam w tym celu po raz pierwszy mgiełek Tattered Angels  oraz masek motylkowych, na koniec dodałam stempel nutowy ze sklepu scrap.com.pl.

Wiem, wiem przesadziłam z tą ilością motyli, ale co ja mogę zrobić, że mi ich brakuje ;(
Oby ta pogoda już się zmieniła, tęsknię za słonkiem, cudnym niebieskim niebem i barwnymi, zwiewnymi sukienkami....
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta karteczka! A motyli jak dla mnie w sam raz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wydaje mi się przesadzona ilość motyli ;) kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Motyli nigdy za dużo ;)
    Śliczna karteczka, a tag wyszedł Ci wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ho, ho, piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Zamyślona, latająca i muzyką w tle... Taka dla mnie jest ta karteczka :) Gratuluje debiutu z mistami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana,z niczym nie przesadziłaś!!!!Karteczka jest przecudna!!!Przed chwilką zachwycałam sie nia na FB :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, a motyle tylko dodają jej uroku;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a pretty card, love the soft blue you used on it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i takie pomysłowe. Żebym i ja potrafiła takie pomysły fajne mieć.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. this is gorgeous...I luv your details...hope your week is grand!

    enjoy *~*

    OdpowiedzUsuń
  11. Very pretty. So calm and soothing.
    TFS
    Ang

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło wspaniale -może motylki przyciągną słonko nad to nasze niebo.Zaczyna mnie martwić pogoda..

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka usłana motylkami!
    Ta barwiona gaza świetnie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely card! Gorgeous butterflies :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is another fabulous creation for the OCC DT call. I love the butterflies and the colors are so soft and wonderful! Good luck and thanks again for playing with us!

    OdpowiedzUsuń
  16. What a beautiful card. Congrats on being one of the super 6 over at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!