wtorek, 26 lipca 2011

Męskie kartki w klimacie świątecznym-US

Lipiec dobiega końca, więc i moje pisanie, pokazywanie prac świątecznych też już się kończy ;)
Jako członek Design Team'u US biorę udział w lipcowej zabawie

 W każdym dniu miesiąca na blogu Unscripted Sketches  każda z nas prezentowała różne prace o tematyce świątecznej. Ja przygotowałam mini album świąteczny w technice origami - można go zobaczyć tu, oraz wykorzystanie quillingu w różnych pracach - tu.
Dzisiaj mam do pokazania kartki świąteczne z myślą o mężczyznach! ;)

Czyli nie będzie na nich dużej ilości dodatków w postaci: koronek, koralików, brokatu, ćwieków z perełkami w środku, kwiatów, wstążeczek i innych elementów, które my kobiety lubimy!

To po kolei:
Pierwsza propozycja to kartka dla mężczyzny, który lubi być "gwiazdą w towarzystwie".  Ćwiek oczywiście jest w kartce, ale taki męski... Gwiazdka zawieszona na sznurku, bo sznurek jest dopuszczalny w męskich kartkach.

Kartka numer dwa - jest bardzo w bardzo delikatnych kolorach, prawie mało co na niej widać...
Czasami bywają mężczyźni bardzo wrażliwi, delikatni.....


Kolejną pracę przygotowałam dla dostojnego, starszego pana lubiącego elegancję oraz książki. Znowu pobawiłam się UTEE. Widać, że efekt spękań wyszedł mi lepiej niż na motylkowym tagu. Bombkę zawiesiłam na tasiemce bawełnianej:


Ostatnia kartka dla fana piłki nożnej. Chyba większość miłośników footbollu marzy o choince na której zamiast zwykłych bombek są miniaturki piłki :)))) Oczywiście mogą być inne piłki np. do koszykówki, siatkówki itp. Albo zamiast piłek mogą być twarze znanych sportowców, gwiazd muzyki czy filmu. Wszystko zależy od naszej pomysłowości.
 Piłki pociągnęłam Accents Glossy, powiesiłam na sznurku, przymocowałam drobnymi ćwiekami:

Tyle na dzisiaj przygotowałam, mam nadzieję, że troszeczkę zainspirowałam Was męskimi, świątecznymi kartkami.
Wszystkie opisy dotyczące kartek i ich ew. przyszłych właścicieli proszę brać z przymrużeniem oka i nie brać dosłownie!  Mam nadzieję, że nikt się nie obrazi moim sposobem komentowania kartek :)
Dziękuję za odwiedziny, miłe słowa oraz za wszystkie wyróżnienia:*  Pozdrawiam Was serdecznie i życzę WIĘCEJ SŁOŃCA!!!


7 komentarzy:

  1. HA HA, footbolowe bombki, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko Ty masz wykrojnik tych choinek ??? bo jeśli tak to ja bardzo bardzo proszę o pare ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. święta w lipcu, a czemu nie. To wspaniały pomysł. Karteczki czadowe, a najlepsza ta z piłkami. POZDRAWIAM i zapraszam na moje małe candy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te męskie kartki świąteczne, pełno w nich ciekawych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha!!!
    Kartki są rewelacyjne :).
    Wielce pomysłowa z Ciebie osóbka :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Found you from Unscripted sketches. Beautiful cards. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!