sobota, 23 lipca 2011

Jeszcze w świątecznym klimacie US#116

Dzisiaj bardzo krótki post, bo w domu mały remont.

Zapraszam do zabawy z mapką Unscripted Sketches #116  tym razem jest bardzo uniwersalna, można przygotować kartkę, scrapa.

Moja interpretacja mapki świąteczna bo trwa jeszcze:




Wykorzystałam jeszcze ubiegłoroczne papiery, dodatki, ćwiek ze sklepu scrap.com.pl, bombka od Gizmo, no i mały skrawek pod życzeniami pochodzi z Gallery UHK :)

Słoneczko już nam świeci od rana co widać na zdjęciach, mam nadzieję, że i u Was pogoda dopisuje.
Dziękuję za miłe słowa i życzę spokojnej soboty:*

5 komentarzy:

  1. powiem ci, że oglądanie kartek gwiazdkowych w środku letnich wakacji jest takie troche... dziwne ;) ale karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra karteczka! oj, chyba przydałoby się iść za Twoim śladem i zacząć o świętach myśleć, żeby znów się w grudniu nie obudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. A święta przecież już za 5 miesięcy, więc czemu by nie zacząć w tym roku szybciej niż zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudlisko, karteczka jest przepiękna, ale ja Cię naprawdę podziwiam, że Ci się chce wczuwać w klimat zimowych świąt w środku lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga, bardzo mnie inspirują Twoje prace! Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!