czwartek, 7 lipca 2011

Christmas in July - moja propozycja

Na blogu Unscripted Sketches mamy Boże Narodzenie, dlatego i ja przygotowałam dla Was coś w tym temacie. Chciałam zaprosić do wykonania prostego, niewielkiego albumu na zdjęcia. Można go z powodzeniem nosić w damskiej torebce. Album taki ma jedną przewagę nad innymi:  w całości wykonany jest ręcznie, nie ma tu gotowych baz, kart.




Jego wymiary to 9x9 cm, 
a powstał z 4 kwadratów o boku 18cm, 
do jego połączenie potrzeba 3 kwadratów o boku 6 cm 
oraz pod zdjęcia potrzebujemy 4 kwadraty o boku 8,5 cm.


Mój mini album jest pamiątką z ostatnich świąt Bożego Narodzenia, które spędziłam z najbliższymi u syna w Londynie. Była również okazja spotkać się tam z rodziną męża. Właśnie prezentowane w albumie zdjęcia są ze spotkania w pierwszy dzień Bożego Narodzenia.  

Do wykonania albumu użyłam papierów z Galerii UHK, całość w tonacji brązowo-beżowej z dodatkami niebieskimi, aby zachować klimat vintage zdjęcia wywołałam w sepii.  Ponieważ będzie noszony w torebce nie ma dużo przestrzennych ozdób, dodałam wstążkę spiętą ćwiekiem, aby można go było związać.
Tak prezentuje się w całości:  

a tak wygląda jego "tyłek" 

A dla zainteresowanych przygotowałam kurs/ tutorial z wykonania pojedynczego elementu - od Was zależy czy album będzie miał 4 czy 8 kieszonek na zdjęcia.  
Poszczególne elementy łączone są małymi kwadratami (6 cm) za pomocą kleju. 
Do wykonania albumu najlepszy jest papier origami (bo w sumie to składak z wykorzystaniem 100% origami), ale z powodzeniem można wykorzystać papier o podobnej gramaturze lub niewiele grubszy. 
                            Z UHK-owych papierów składałam bez problemu :)
Tutaj jeszcze prezentuję jeden wykonany z kart bloku technicznego, który sama sobie ozdobiłam stempelkami:  




Zapraszam chętnych do skorzystania z kursu/tutorial -> HERE

Bardzo dziękuję tym co wytrwaliście do końca postu, pierwszy raz napisałam tak długiego ;)

20 komentarzy:

  1. baardzo mi się podoba, pewnie kiedyś się skuszę na stworzenie takiego kieszonkowca ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny albumik :) Świetny ma tyłeczek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie dziś się zastanawiałam kiedy pokarzą się świąteczne akcenty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny, niezwykle klimatyczny album!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny, piękne kolory...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo:)już teraz dziękuję za kursik bo prawdopodobnie się skuszę:)) przepiękna kolorystyka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę powiedzieć, że intrygujący ten album - podoba mi się, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny albumik i klimatyczny, nawet w lecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous, Rudlis!!! So excited to make one of these!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa forma i fajnie dopasowane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne!!!! Widzę powrót do korzeni ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! prześliczne maleństwa! niesamowita forma!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry. Bardzo lubię do Pani zaglądać. Ma Pani takie dobre pomysły. Zimę też lubię i pomysł mi się na ten album bardzo podoba.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysłowy i świetny albumik.
    Chętnie skorzystam z kursu :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy album, w wolniejszej chwili na pewno zapoznam się z kursem. :-) Świetna choinka na okładce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna forma, a Twoje wykonanie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi także baaardzo się podoba!
    Dziękuję za kursik =}

    Pozdrawiam cieplutko
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!