wtorek, 19 lipca 2011

Adventure na dwa wyzwania-OCC and WMSC#56


Witam, dzisiaj znowu wyzwania ....no lubię to ;)
Pierwsze wyzwanie związane z fotografią- inspiracją Kopenhagi umieszczoną na blogu Our Creative Corner

Mnie spodobał się temat rowery, więc taką karteczkę też przygotowałam.
Ale był jeden warunek - nie można użyć gotowych papierów, / you CAN'T use any pre-printed papers/
dlatego sama je sobie "wyprodukowałam".
Najpierw stempelki:

Potem trochę embossingu:


Dodać kilka elementów ozdobnych i kartka gotowa. Tło w karteczce bardzo skromne, ale nie ono jest tu najważniejsze. 


A mapka pochodzi z blogu Waltzingmouse Sketches Challenge #56

Pozdrawiam ciepło odwiedzających, buziaki dla wszystkich pozostawiających ślad. Życzę miłego wieczoru, u nas burzowo, bardzo duszno.

22 komentarze:

  1. a wonderful card with a fabulous mix of colours !

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita kartka!Chylę czoło w związku z jej wykonaniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem:)świetny pomysł na tło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próżnujesz, mimo, że wakacje:)Śliczna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. doskonała! mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny papier wyprodukowałaś a cała kartka bardzo harmonijna kolorystycznie i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You layered those images and used texture perfectly on this card! It's so sophisticated...a classic, vintage beauty!

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna karteczka, świetnie zrobiona, no super jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Świetnie sobie poradziłaś z robieniem swojego papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajowa kartka moje kolory ostatnio i rower ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. To tylko pozornie skromna kartka ze względu na stonowaną kolorystykę, w rzeczywistości elementów wykorzystanych wiele. Ogólne wrażenie cudowne...moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka czarująca, ale któraż z Twoich prac czarująca nie jest.? Śliczny ten papier z kwiatkiem, taki klimatyczny. Naprawdę niezłe!!! Dziękuje za odwiedziny u mnie i miłe słowa. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Tło jest rewelacyjne a kartka odjazdowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliiczne!!!! Jak zwykle, wiec nie ma się czym dziwić :)

    Nominowałam Cię do Lovely Bloga Award, informacje tutaj-http://modelinowewytworki.blogspot.com/2011/07/nominacja.html

    Pozdrawiam,
    Puszkaa

    OdpowiedzUsuń
  16. Brilliant take on the sketch this week and I love this card! I love the embossing and the layered panels on the left side! Great job!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brilliant job! I love the image and the layered stamping on your back panel. It's GORGEOUS! Fantastic job on the challenge, thanks for joining us this week at Our Creative Corner!

    OdpowiedzUsuń
  18. fascynujące... ale wciąż dla mnie stanowi to temat tabu... może kiedyś uda mi się go zgłębić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ...fascynujące... ale jak dla mnie wciąż ten temat stanowi tabu... mże kiedyś uda mi się zgłębić wiedze na temat scrapków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!