czwartek, 23 czerwca 2011

Zaległości

No właśnie, mam ogromne zaległości ostatnio. Czerwiec jest dla mnie zawsze pracowitym miesiącem, były też problemy z dostawcą internetu, dlatego w tym miesiącu wpisów na blogu też niewiele.
Dzisiaj tylko chciałam pokazać, że jeśli chodzi o dziedzinę kraftowania to nie próżnowałam.
Były kartki, notesy, albumy, wizytówki.
Z cytatami - na pięknych papierach z Galerii Papieru:


 Notes dla wyjątkowej osoby z dedykacją i fotkami na okładkach:




Kartka w stylu vintage - miała być podobna do -> tej



Podziękowania:


Notes czarno-biały z perłą:

Wizytówki na stół:


Pamiątka prymicji:

Z okazji ślubu:

Album dla dziewczynki:


Album na osiemnastkę dla chłopaka od kochanej dziewczyny ;)


Album dla trojaczków - składający się z 15 kart


Gratulacje dla magistra:

 No i na sam koniec żaglówkowy mix:


To prawie wszystko co udało mi się zrobić w tym bardzo pracowitym (szkolnym) miesiącu ;)
Dziękuję, że mimo tego, iż mnie tu nie ma to czasami zaglądacie i zostawiacie ślad.
Wakacje już się rozpoczęły tak więc i ja zaglądać będę do Was :*

19 komentarzy:

  1. Ależ się napracowałaś :)
    Aż przyjemnie popatrzeć, chociaż też łatwo wpaść w kompleksy - tyle prac, a wszystkie tak dopracowane i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale produkcja!! kiedy miałaś na to czas? chyba między wypisywaniem jednego a drugiego świadectwa;)) same ślicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezła produkcja, naprawdę szczerze podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. I kiedy Ty to wszystko zdążyłaś zrobic?:)))Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co mam najpierw chwalić, bo wszystko piękne i dopracowane.
    Świetnie wygląda i prymicyjna i żaglówki i podziękowania...
    Ogromnie spodobał mi się pomysł ze zdjeciami na okładkach notesu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oszałamiająca ilość, a w dodatku idąca w parze z jakością! Naprawdę same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOO ja cięeeę - ile tego!! Spałaś w ogóle po nocach ;-)?!
    Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale wysyp :) i większość taka pracochłonna; dla mnie to norma półroczna niemalże; świetne sa te żaglówkowe karteczki i album na osiemnastkę i wiele innych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace:) I Niezwykła ilość:)fantastycznych wakacji Ci życzę:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zawsze pracowita byłaś jak mróweczka!!! śliczne prace, choć chyba żaglówki moje ulubione (lubię konkretne kolory ;)

    wypoczynku zasłużonego życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! I jaka różnorodność :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysyp prawdziwych cudności :).
    Ja na prawdę nie wiem, kiedy Ty to wszystko zdążyłaś zrobić? ;P.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,ale śliczności! :) szkoda tylko,że nie widać środków albumów.

    zapraszam na candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ tego dużo! prawdziwie hurtowa produkcja:) kartki z żaglówkami to mój numer 1 - są rewelacyjne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko tyle udało się zrobić. Wszystko cudownie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak to możliwe, że przy takim nawale pracy pod koniec roku szkolnego jeszcze znalazłaś czas na stworzenie tylu pięknych prac. Ale, cóż, grunt to organizacja pracy a "diabeł tkwi w szczegółach" ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałe prace..Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne prace:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!