poniedziałek, 6 czerwca 2011

Sezon na żagle

Żagle oczywiście w karteczkach dla naszych ojców, tatusiów bo już czas na prace z okazji Dnia Taty.
W tej samej tematyce robiłam kartki dokładnie rok temu: tu i tu.


Mam nadzieję, że jeszcze Wam się nie "opatrzyły", bo mam kilka do pokazania. Wzór kartki ten sam, zmieniają się tylko papiery na żagle i tło. Większość użytych papierów pochodzi ze sklepu ILS.






Chciałam jeszcze zaprosić do udziału w wyzwaniu z craft mapką - wszystkie szczegóły można przeczytać na blogu Scrapgalerii o -> TU  :)

Pozdrawiam Was ciepło :*

25 komentarzy:

  1. prześliczne te karteczki! każda jest na swój sposób ładniejsza od drugiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są, fajne kolorki mają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te Twoje żagielki, takie lekkie i pogodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo wakacyjne karteczki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam je i te nowe również bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te twoje żaglówki, bardzo fajny ponadczasowy motyw!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNE, MAJĄ COŚ MAGICZNEGO W SOBIE. PROSTOTA I ESTETYKA. POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA ODWIEDZANIE MOJEGO BLOGA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne... motyw marynarski chodzi i za mna, zeby w bizu uzyc :) pewnie niedlugo cos sie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pamiętam te ubiegłoroczne, bardzo mi się podobały:) i nie opatrzyły się:) dobry projekt zawsze w cenie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te żaglówki:) Mnie się jeszcze nie znudziły więc chętnie zobaczę dalsze wersje kolorystyczne... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne karteczki ze ślicznymi żaglówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne łódeczki, bardzo optymistyczne

    OdpowiedzUsuń
  13. ten motyw jest doskonały:) Kartki wyszły Ci jak zwykle perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. już za parę dni, za dni parę, wezmę plecak swój i gitarę...zapachniało wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są, od razu poczułam powiew letniej bryzy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne, i wcale się nie nudzą;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! przepiekne! uwielbiam morską tematykę. a te zachwycają swoją prostotą :) warte zliftowania :D

    zapraszam do siebie na zabawę w Twórczy Weekend, mozna podlinkować swoją weekendową pracę :)
    blog: titania's planet

    OdpowiedzUsuń
  18. Są świetne!
    Bardzo miło się ogląda Twoje kartki :).
    I wcale się nie opatrzyły :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te wyjątkowo wdzięczne kartki były inspiracją do mojej tu:
    http://skrzatka.blogspot.com/2012/08/260-czytelnik-i-parus-odinokij.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!