czwartek, 30 czerwca 2011

Odstresowacz czyli CCCB#63 and OCC "Your style"

Aby dobrze zakończyć czerwiec i odreagować na stres, pogodę za oknem i inne niemiłe sprawy poczyniłam rano (o 6 rano!!!) taką karteczkę. Bo niby mam wakacje, ale jakoś spać długo nie mogę ...
Tym razem papiery od UHK-a:*  zmaltretowałam, brzegi postarzone, poszarpane, potuszowane, przeszyte.
Kartka mi wyszła nawet kilku warstwowa co dla mnie jest zawsze problemem ;).


Wszystko udało mi się zrobić w tonacji beżowo-brązowej, nawet ta lekko zafarbowana gaza jest w takiej tonacji, mimo tego, że na zdjęciu wychodzi mi w różach (buuu).


Mapkę do tej kartki ściągnęłam z blogu City Crafter Challenge Blog  




Pracę zgłaszam również na wyzwanie na blogu Our Creative Corner Blog " Your style" 



Stempelek domek embossingowany na gorąco, skrzydła pociągnięte preparatem do spękań, a napis "home sweet home" wydrukowałam sobie.
Jednak ulubione moje kolory to beże, brązy i wszystko co niebieskie i zielone ;P

Buziaki przesyłam i idę gotować obiadek:*

Informacja dla Kati i wszystkich zainteresowanych  stempelek "domek" kupiony w galerii UHK

26 komentarzy:

  1. Przepiękna karteczka!!!! przed chwileczka zachwycałam sie nią w UHKGallery na FB!!

    bardzo dziękuje za odwiedziny na moim blogu i pozostawiony przemiły komentarz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka! lubię takie domki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. domek sliczny! a karteczka faktycznie jakoś zupełnie inna niż wszystkie inne Twoje... pasują Ci te szarpania, tuszowania i postarzania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście karteczka inna niż wszystkie, ale pięknie wygląda:) No i te warstwy:)
    Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka :).
    I te apetyczne brązy!
    A pomysł na domek ze skrzydełkami jest świetny :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka,lubię taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  7. Domek ze skrzydełkami jest zachwycający! Bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do twarzy Ci w tych brązo-beżach:) Śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kartka! wspaniałe kolory :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko mi się w niej podoba, no -wszystko !!

    OdpowiedzUsuń
  11. This is beautiful, love the distressing effect, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://szafacw.blogspot.com/2011/06/czarna-lista-po-raz-kolejny.html

    ładne rzeczy robisz, ale nie wstyd ci?

    OdpowiedzUsuń
  13. cudna karteczka... taka delikatna, nieprzeładowana:)
    piękne odcienie brązu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny , odlotowy ten domek- bardzo mi się podoba- a już o kolorach nie wspomnę- bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh so beautifully shabby chic ... always a pleasure to have you join us at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka cudowna - taka delikatna i gustowna - MALINA!!

    A zdradzisz gdzie zdobyłaś stempelek "domek"?? Bo choruję na niego już dobre kilka miesięcy i jak na razie nici :(

    OdpowiedzUsuń
  17. moje gg 9482295 - będę wdzięczna za podpowiedź... ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Irenko, na pierwszy rzut oka kartka jak nie Twoja ;) Świetny efekt, kartka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. This is beautiful; I love that adorable house and the wings!!

    OdpowiedzUsuń
  20. This is so lovely! Thanks for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  21. I just love the design of your card.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your shabby style! This is wonderful, the textures and the patterns are stunning. Sorry it took me so long to comment, I've been having major problems with Blogger...Thanks for playing with us at the OCC! Good luck with the DT call!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!