środa, 29 czerwca 2011

Może za słodko?

Gdyby ktoś zapytał mnie jakie są moje ulubione kolory to z pewnością nie byłby wymieniony kolor różowy. Mimo tego często w moich pracach występuje ten kolor, bo czy to moja wina, że tyle fajnych papierów jest w tej tonacji? :)
 Dzisiaj również chciałam pokazać dwie kartki, które zrobione są z jednego dwustronnego papieru z dawnej kolekcji K & Company. Dodałam koronki, kwiaty papierowe, ćwieki, własnoręcznie farbowaną wstążeczkę oraz drobne kryształki.

 




I druga w formacie prostokąta: 






Napisy do obu karteczek wydrukowałam sobie. Na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam Was ciepło i dziękuje za miłe słowa pozostawione przez Was :***
 Ściskam jeszcze czerwcowo :)

12 komentarzy:

  1. Wyszły Ci pięknie:) Są bardzo delikatne i pełne ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki. Szczególnie pierwsza mi się podoba i ten kwiatek ach..!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są prześliczne :)
    Cudna koronka na drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Na pierwszą napatrzeć się nie można:) Cudny dziurkacz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dokładnie mam tak samo z tym różowym. Też nie wymieniłabym go w ulubionych kolorkach a karteczki idealnie mi się w tym kolorze robi.
    Twoje prace są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki wyszły pięknie- takie subtelne i świetnie skomponowane. Osobiście uważam, iż są takie okazje, do których róż pasuje idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne, romantyczne i subtelne :) też lubię stosować róż w swoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, delikatna karteczka! A że różowa? To ładny kolor, ja lubię go łączyć zwłaszcza z brązem i zielenią :))

    OdpowiedzUsuń
  9. romantyczne i delikatne - bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem nie są za słodkie, są idealne - piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki! Nawet jeśli są słodkie to przecież życzenia powinny być słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!