czwartek, 2 czerwca 2011

Moi zdobywcy!

            Jestem, ale nie mam dużo czasu na papierowe craftowanie,  cały wolny czas pochłaniała mnie praca z uczniami. W tym roku szkolnym został wprowadzony do gimnazjum obowiązkowy projekt edukacyjny. Na temat zasadności tego pomysłu nie będę się publicznie wypowiadać. W naszej szkole każda z klas drugich realizowała projekt w formie udziału w Szkolnym Konkursie "Talentownia".
Przygotowania do projektu rozpoczęły się w połowie marca, trzeba było przygotować scenariusz, przydzielić role, zadania do zrealizowania itd. Był przygotowany plan działań, podpisane kontrakty z uczniami na realizację projektu i wyznaczonych zadań. W sumie bardzo dużo pracy - zarówno dla nauczyciela, jak i uczniów.
Nadszedł czas zaprezentowania  - 30 maja wszystkie klasy naszego gimnazjum pokazały co przygotowały na Talentownię. We wtorek 31 maja - jury ogłosiło wyniki i moje dzieciaki zdobyły I miejsce - Złote maski :) 



Na scenie zaprezentowali własne przedstawienie pt. "Orfeusz i Eurydyka", ale bardzo współczesne.


Kuba jako Orfeusz/ lider zespołu metalowego zaśpiewał dwie piosenki zespołu Nightwish (piękny głos!)

I cała grupa aktorów po skończonym przedstawieniu. 

Wyróżniono również nasz afisz, który uczniowie przygotowali na imprezę (na zdjęciu pokazany jest jak wisi na szkolnym oknie):

A takie ulotki przygotowane zostały na dzień występów: 





No to się pochwaliłam moimi zdolnymi uczniami :)))
Teraz jeszcze tylko sprawozdanie z realizacji projektu do napisania, wystawienie ocen, konferencja klasyfikacyjna, zebranie z rodzicami,  konferencja podsumowująca,wydrukowanie świadectw, uroczyste zakończenie roku szkolnego i .................wakacje....
Za uwagę dziękuje dumna wychowawczyni II B.

11 komentarzy:

  1. BRAWO!!! jesteście po prostu nie do pobicia! Trud nie poszedł na marne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gartuluję i podziwiam - masa pracy, ale i piękna nagroda za trud :)
    Świetna ulotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podziwiam!!! gratuluję serdecznie tobie i uczniom!!! chętnie bym sobie obejrzała takie przedstawienie...

    ps. ABS-y mnie powaliły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Praca z młodzieżą - trudna sprawa, ale za to jaka owocna! Zazdroszczę !!! Życzę wszystkim takich zaangażowanych nauczycieli. Ja na szczęście takich spotkałam na swojej drodze, ale wiem, że to nie jest częste.... Pozdrawiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko gratuluję. To jest właśnie to !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i żałuję że nie widziałam choć ja z Batorego;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Serce rośnie Pani Psorko! Gratulacje i tak sobie myślę, że i bez tej akcji Talentów dzieciaki pokazują na co je stać, bo przy tak Twórczej Osobie nie sposób inaczej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Twoim podopiecznym i przede wszystkim Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję, to musi być niesamowita radość,kiedy ciężka praca zostaje doceniona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!