wtorek, 28 czerwca 2011

Czas na craftmapkę, czas na ślub

Kolejna craft mapka przygotowana dla Scrapgalerii jest wyzwaniem "długoterminowym". Tym razem czekamy na Wasze prace do 8 sierpnia. Wiadomo, że w okresie wakacyjnym mamy najwięcej ślubów, dlatego też moja propozycja wykonana według mapki to kartka ślubna:


Craft mapka # 6  wygląda tak:
Można ją oczywiście dopasować do swoich potrzeb, zrobiłam jeszcze jedną kartkę ślubną zmieniając owal na kółko:

Aby wziąć udział w zabawie  wystarczy w pracy użyć jednego produktu zakupionego w Scrapgalerii i zamieścić link pod postem .
Ja użyłam pięknych papierów z zestawu K & Company Elegance Shimmer. 
 No to do dzieła!
  Dla zaglądaczy przesyłam uściski, buziaki dla odważnych :*

11 komentarzy:

  1. delikatne i eleganckie, po prostu piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i eleganckie! Druga mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki, klasycznie eleganckie :)
    Co do drugiej karteczki - przed chwilą skończyłam całkiem podobną, z identyczną ramką :/ Ale twojej wcześniej nie widziałam. Telepatia czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki! takie delikatne i baaardzo eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki, a po zaręczynach podobają mi się jeszcze bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne , bardzo eleganckie kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne delikatne kolory i niesamowita elegancja, cudne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne obie, nie można od nich oczu oderwać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!