czwartek, 26 maja 2011

Z sercem

Znowu musiałabym się tłumaczyć, że mam ogromne  zaległości prawie we wszystkim. Nastał pracowity czas dla tych, którzy pracują w szkole, bo  po pracy zostaje niewiele czasu na inną twórczość, a ja już coś się robi to znowu nie ma kiedy pokazać.

Ale jeszcze tylko kilka tygodni i...mam nadzieję, że zacznę nadrabiać zaległości m.in. w odwiedzaniu Waszych blogów :)

A skoro już mam zaległość wyzwaniową z mapką to najwyższy czas to nadgonić.

Przygotowana przeze mnie  craft mapka # 5 jest z sercem, które możemy w dowolny sposób interpretować.
A tak prezentuje się moja praca z okazji Dnia Mamy: 


Do wykonania kartki użyłam zestawu papierów Primy Annalee.


Czekamy na Waszą interpretację craft mapki - na blogu Scrapgalerii do 13 czerwca.
Szczegóły na blogu  tu (klik)
Miło mi, że są już pierwsze prace, czekamy na więcej bo przecież serce można podarować nie tylko z okazji Dnia Mamy :) 
Kończę przesyłając najserdeczniejsze życzenia wszystkim mamom :* 

5 komentarzy:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!