niedziela, 15 maja 2011

Wczoraj, dzisiaj

Ostatnio mało tutaj zaglądam, brak czasu - proste wytłumaczenie. Praca zawodowa to moje usprawiedliwienie, w szkole mamy wymianę uczniów z zaprzyjaźnionej szkoły z Ózn (Węgry), w przyszłym tygodniu kolejni uczniowie wyjeżdżają na Ukrainę. Rozpoczyna mam się tzw. tydzień wycieczkowy (również i ja wyjeżdżam z moją klasą na trzy dniową wycieczkę), potem mamy szkolną imprezę "Talentownię", gdzie każda klasa prezentuje się w różnych dziedzinach. A na dodatek 27 maja mamy jeszcze Festyn rodzinny. Czyli same rozumiecie - roboty mamy mnóstwo. No to się rozpisałam...

A teraz kilka zdań na temat wczorajszej wieczorno-nocnej imprezie. Kilka postów wcześniej pisałam na temat tzw. nocy w galerii. Tak wygląda z zewnątrz miejsce wczorajszej akcji:

A w środku na dwóch poziomach dużo się działo: wystawy sztuki użytkowej, bezpłatne warsztaty z filcowania, decoupage i kartkowania :)  Zamieszczam małą fotorelację:




Inka - warszatowo:
 wystawowo:



filcowanie:

kartkowanie:


 Frekwencja dopisała, męskie kartkowanie też było :

i rezultat pracochłonnego nawlekania koralików na sznurek.


Mimo późnej pory, świetnie się bawiłam.

A dzisiaj pokażę kilka notesów, które podobne są do magnesików z ostatniego postu, te same papiery z Galerii Papieru, obrazki. Sztuk sześć!  Wszystkie były przygotowane dla opiekunów węgierskiej młodzieży.
Zdjęcie grupowe:


Indywidualnie:





Kończąc ten długi post chciałam Wam życzyć spokojnego, twórczego tygodnia i dużo słonka.
Dziękuje, że tu wpadacie:*

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe notesy - będą cudowna pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu przegapiłam imprezę....Notesy świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notesy!
    No i życzę trochę oddechu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten scrapbooking to coś niesamowitego. Też bym chciał mieć taki talent. Póki co jedynie tworze wirtualne scrapbooki na facebooku czy gronie w darmowej aplikacji Dilmah scrapbook. Jednak chyba czas będzie przerzucić się na prawdziwy nie wirtualny scrapbook.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!