niedziela, 8 maja 2011

Trzy, cztery, pięć...

To jeszcze nie hurt, ale kilka egzemplarzy zrobione w ostatnim czasie. To odliczamy:
notesy trzy (kolejne bo już dwa pokazywałam) zrobione z pięknej kolekcji Usłane różami z Galerii Papieru:


Lawendowe woreczki szyją się w dalszym ciągu, tym razem trochę większe wymiary 17x12 cm, trochę inne stempelki, napisy. Prezentują się tak po uszyciu:



A tak już pełne suszu lawendowego:

I pięć mini magnesików - pomysł na takie mini widziałam i zmacałam u Inki. Moje są z uroczymi dzieciakami, z użyciem resztek z różnych kolekcji z Galerii Papieru: 



Wczoraj obchodzony był Światowy Dzień Kartkowania, a ja nie zrobiłam ani jednej karteczki, no cóż ...czasami tak bywa.
 Aaaa... zapomniałam do jutra czekamy na Wasze craftowe prace z okazji Dnia Mamy - zapraszam tu gdzie więcej informacji i fajna craftmapka :)
Pozdrawiam Was ciepło i życzę twórczego tygodnia:*

13 komentarzy:

  1. I love your little bags ! And the notebooks are just gorgeous !
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  2. Notesy takie delikatne, woreczki są świetne a magnesiki przyciągają uwagę świetnymi, soczystymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te notesy i magnesy, ale woreczki - mistrzostwo :)
    Odbijałaś stazonem?

    OdpowiedzUsuń
  4. cat lacigale thanks :*
    Nowalinko, Hogata dziękuję za miłe słowa :*,
    Na woreczkach oczywiście stazon ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne są te prace:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo pracowity i pełen weny czas u Ciebie,

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie za 100 punktów. Skąd bierzesz magnesy? Bo chyba nie z danonków? ;o)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Umíte udělat krásné notesy, moc je obdivuji.
    Přijměte pozvání k malé soutěži na mém blogu.
    Přeji krásné jarní dny
    Iva

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne prace. Ślicznie wykonane, a papiery przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Same piękności!!!
    Wszystkie prace pieknie skomponowane :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. niby proste, a takie śliczne!! wspaniałe prace!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!