piątek, 6 maja 2011

Komunijne torebki dwie

Wczoraj pisałam, że ten rok nie obfitował w kartki komunijne u mnie. Ale za to miałam okazję wykonać dwie nietypowe kartki. Kształt Wam pewnie znany.



Pasował mi do tych torebek delikatny, pastelowy  zestaw "Usłane różami" z Galerii Papieru. Parę perełek, elementy komunijne, wstążki i gotowe. Kartki zostały zgłoszone na anielskie wyzwanie #3 na blogu Galerii Papieru.





No i przy okazji chciałam zaprosić do udziału w wyzwaniu craftowym na blogu Scrapgalerii - czekamy na Wasze prace dla mam do poniedziałku - wiecej informacji  ->  tu.

Dziękuje za miłe słowa, pozdrawiam  i zapraszam jutro :*

12 komentarzy:

  1. Nietypowe jak na komunię, ale wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są delikatniutkie, cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze, delikatne i przede wszystkim bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych torebeczkach :) Genialny pomysł i wykonanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, takie dziewczęce są te torebeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Kształt może i znany, ale zastosowanie nie, a pasują do okazji rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, jestem pod wrażeniem:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne, strasznie mi sie podobaja do tego nietypowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!