wtorek, 24 maja 2011

CASE Study w kolorze mięty

Kto nie lubi mięty?  Herbata miętowa, jabłko z miętą Tymbarka, czekolada z miętą mrrrr..............
Jak doręczono mi nowe papiery z ILS musiałam zaraz coś z nich zrobić.
I tak powstała kartka na wezwanie CASE Study #40 
Gościem w tym miesiącu jest Sarah Martina Parker, której piękna kartka jest inspiracją 


Moja praca wygląda tak:
Z dużym pięknym kwiatem z kolekcji Wild Orchid Crafts, perełkami Zva Creative Pearls.




Dalej brnęłam w tą miętę i zrobiłam mały komplecik:


Czyli notes i notes-magnes:



A na koniec zjadłam taką czekoladkę, a co tam.... kalorii liczyć nie będę ;P


Pozdrawiam Was ciepło i dziękuje za odwiedziny :*

20 komentarzy:

  1. a czekoladka tez z miętą ?? :-))) ślicznie miętowo i apetycznie wyszło !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oh this is wonderful ! so gorgeous !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten komplet!! Mięta z bielą - uwielbiam to połączenie, jest niesamowicie świeże i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne wszystko!!! szczególnie ładnie, że z tymi białymi kwiatami połączyłaś, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie ta mięta u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne!!! Bardzo podoba mi się ta nowa kolekcja ILS, a poza tym też lubię czekoladę miętową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miętowo, delikatnie i pięknie tu u Ciebie:)))Pozdrowienia Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, ale mi smaka zrobiłaś tą czekoladą, ja też uwielbiam czekoladki z miętą.
    Zestawik wyszedł ci cudnie, a karteczka równie piękna.
    Pozdrawiam ciepło ;o))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh wow! These are some seriously beautiful projects! Love the flowers, flourishes and frills! Gorgeous work! Thanks for joining us at CASE Study challenges!

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki!! A czekoladkę z miętą też poproszę... :)
    Super projekty, szczególnie ten komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, jakie to wszystko piękne!! Kartka taka delikatna, świeża, aż czuć to miętowe orzeźwienie ;))) komplecik cudny, aż by się chciało mieć taki magnesowy notes na swojej lodówce ;)) cuda, cuda! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. och cudna i kartka i komplet notesików!!!
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. na widok miętowego kompleciku aż mi serducho mocniej zabiło....:)genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. też lubię tą czekoladę. Cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rudlis!!! OMG!!!! This is gorgeous!!!!!!!!!!!!! I LOVE it!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, how pretty! Love the whole lot! ):

    OdpowiedzUsuń
  17. łądne. Te miętowe są odjazdowe

    OdpowiedzUsuń
  18. Czuję miętę na kilometr do tych kartek:-) i tez mam małego bzika, zafundowałam sobie paznokcie w tym kolorze:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!