piątek, 15 kwietnia 2011

Z potrzeby

Ostatnio mało miałam okazji zrobić coś "bez okazji". Ale dzisiaj naszła mnie potrzeba, aby zrobić coś tylko dla siebie. Wyciągnęłam cudne papiery Green Expectations, tekturkę, stempelki i na szybko zrobiłam skromną karteczkę.
 Na koniec dodałam krople z Perlen Penu i fotkę zrobiłam.



Bardzo dziękuje za wszystkie miłe słowa pozostawione pod  postem z ramką :*
Na dzisiaj to wszystko, zapraszam jutro na kolejne wyzwanie  Unscripted Sketches tym razem z podtekstem "recykling".

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te papiery, pozostawiają wielkie pole dla wyobraźni, można z nimi wyczyniać różne cuda :D Twoja karteczka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful ! I love the colours and the papers.
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko tą karteczką reklamować, skądinąd, piękne papiery :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka, piekne papiery i kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zestawienie kolorystyczne, wyszła Ci niesamowicie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajecznie! Jak to dobrze, że czasami udaje się zrobić coś ot, tak....

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna kartelucha! a te kropelki - jakie równiuteńkie - Ty to masz rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest cudowna!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja się tych papierków wystraszyłam ale widzę, że Ty doskonale je wykorzystałaś, wyszła Ci cudna kartka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!