piątek, 29 kwietnia 2011

Wzięło mnie na romantyzm

Nie wiem czy na długo, ale zdążyłam zrobić dwie kartki, dwa notesy. Dzisiaj tylko jedna z kartek, druga będzie pokazana w sobotę na wyzwanie Unscripted Sketches.

Koronki, falbanki z dziurkacza, wstążka, guzik, postarzane delikatnie brzegi tak wygląda mój romantyzm.


Papiery Uhakowskie :)  spasowały mi idealnie.   Kolejne moje romantyczne wytwory wykonane z użyciem papierów z Galerii Papieru. Kolekcji nie muszę przedstawiać - chyba nie ma osoby, która by jej nie znała ;)

Papiery są tak piękne, że nie wymagają wielu dodatków - okładki notesów ozdobione są tylko ćwiekami z Craftmanii.



To tyle mojego romantyzmu dzisiaj - zapraszam w sobotę około 14 - na taką godzinę mam ustawione automatyczne publikowanie posta  - mam nadzieję, że się uda.

Zmykam dalej się pakować - po godz. 16 wyruszam w kierunku Paryża. 
A Wam życzę pięknej, słonecznej, kreatywnej majówki :***

15 komentarzy:

  1. Beautiful.....very beautiful...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne notesy. Te papiery są idealne do nich

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te różane papiery!! Sama tnę je ostatnio bez opamiętania ;))) Cudna kartka i piękne notesiki, baaardzo mi się wszystko podoba, taki romantyzm też jest fajny od czasu do czasu ;)
    Życzę udanej majówki, cudownego wypoczynku i niezapomnianych wrażeń! :*
    Liczę na to, że opublikujesz tu jakieś piękne zdjęcia z Paryża! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prace...! Paryż... ahh! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny romantyzm, kartka cudna :)
    Jeśli Ci się uda automatyczne publikowanie posta, to napisz jak to zrobiłaś, bo mi się jeszcze nigdy nie udało ;)
    Wspaniałego weekendu w Paryżu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się w wersji romantycznej podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko prześliczne to wszystko, a karteczka naj!!!!!Rewelacja:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super!!!!!!!!!!

    Paryża-zazdroszczę! Ja to mogę tylko palcem po mapie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace..Wypoczywaj ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i niezwykle subtelna jest ta Twoja romantyczność:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!