sobota, 23 kwietnia 2011

Wielkanocne życzenia



Jak co tydzień w sobotę bawię się z dziewczynami z Unscripted Sketches. Karteczka w planach miała wyglądać trochę inaczej, ale zmieniłam  kształt, odwróciłam mapkę i dodałam życzenia świąteczne. Tak więc powstała mi praca wiosenna z małym akcentem wielkanocnym.
  Mapka w tym tygodniu jest taka:
A moja kartka odwrócona do góry nogami:


 Na koniec chciałam Wam życzyć:
Wesołych Świat Wielkanocnych,
pokoju ducha, wiary w Boga i w ludzi.
Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.
 ...................
Easter is a very special time of year
Filled with laughter, joy and lots of good cheer
Friends and family gather from near and far away
To share the warmth of the season, on this special day.




Buziaki przesyłam :*

9 komentarzy:

  1. Dzięki tym zmianom wyszła naprawdę fajna, nietuzinkowa karteczka :)

    Radosnych,rodzinnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Rudlis !
    Your card is just great. More interesting than the sketch. It looks like a Mojo Monday sketch for a round card, and I love that !
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołego Alleluja! Spokojnych świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the comment...I really like your style of, making a difference in look of a card. There are so many with the same fo-fo. thanks for the tutorial also...Tootsie

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
    rodziny oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!