piątek, 22 kwietnia 2011

Wiatraczek na wyzwanie

Między zakupami, a porządkami znalazłam wczoraj  czas na zrobienie kilku prac:



Spodobała mi się prosta mapka z Card Patterns Sketch#111 


Trochę dodałam elementów i powstała taka praca:

Kolorystykę dopasowałam do wyzwania na The Color Throwdown #138


Czy Wam też zostają resztki po kartkach?  Ja mam duży karton z tymi pozostałościami, ale nie zawsze do nich sięgam. Tym razem wykorzystałam pozostałości i zmajstrowałam taki bilecik:





****************************
A jeśli znajdziecie chwilę czasu po świętach to zapraszam do skorzystania z tego kursu. Wiatraczki robi się naprawdę szybko, a są bardzo efektowne.
  Pierwszy raz gościły w mojej pracy tu:



Przygotowujemy dwa kwadraty o dowolnych wymiarach, ale jeden większy o 0,5 cm od drugiego.



Nacinamy po przekątnych, ja to robię bez użycia linijki (nie muszą być idealnie prosto nacięte).


Odwracamy na drugą stronę i składamy na małe trójkąciki zaczynając od środka, tak by jeden bok nałożył się na drugi





Gotowe, odwracamy na drugą stronę. To samo wykonujemy z drugim kwadratem.



WAŻNE! Należy pamiętać by oba kwadraty składać w tym samym kierunku.
Gotowe elementy nakładamy na siebie, ozdabiamy ćwiekiem, guzikiem lub w inny sposób.

Mam nadzieję, że kurs jest czytelny i jeśli skorzystacie z niego,  to proszę o pochwalenie się swoimi pracami.
Teraz zmykam aby ogarnąć resztę przedświątecznego szaleństwa.
                           Dziękuje za to, że znajdujecie czas aby tutaj wpaść i pozostawić ślad :***

9 komentarzy:

  1. Piękne prace!
    Radosnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko zazdroszcze poukładania sobie tak dnia, żeby zdązyć to wszystko robić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka wyszła świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wesołych!

    dzięki za kurs, na pewno się skuszę na wiatraczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is adorable ... I love the little row of buttons - how very clever of you. Thanks for teaching all of us how to make the pinwheels - they are so sweet! And thanks for your kind comment on blog, I appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  6. LOVE your pinwheel cards..thanks for the great tut too! Thanks for joining us at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kurs. Na pewno z niego skorzystam, bo Twoje wiatraczki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko kochana, wielkie dzięki za karteczkę, nie myślałam, że dotrze do mnie przed Świętami! Jest piękna, będę miała cudną dekorację! Pozdrawiam i zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Very sweet designs... thanks for joining us for the Color Throwdown!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!