środa, 6 kwietnia 2011

W palecie brązów i

z niewielką ilością zieleni jest moja kolejna kartka wyzwaniowa.

Kolorystyka pochodzi z wyzwaniowej palety CR84FN22


A mapka z Cards & Things Challenges #73

 



Do kartki użyłam niewielki kawałek papieru z pięknej kolekcji Usłane różami z Galerii Papieru.
Dokładnie spasował mi ten zaznaczony kawałek:



A na koniec chciałam się pochwalić moją wygraną w candy u Jolinki - dzisiaj dotarło do mnie takie cudo!

Zdjęcie nie oddaje jego prawdziwego piękna.
Pozdrawiam Was ciepło i dziękuje za odwiedziny :*

24 komentarze:

  1. this is a very nice card, very soft ! I love it !
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te perełkowe zawijasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, delikatna kartka.
    Zauroczyły mnie perełki.
    Cudo!
    Gratuluję wygranej, sutaszowej zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka:) Delikatna i bardzo elegancka:)Gratuluje wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, a zawijaski urocze!
    Gratuluję wygranej i odrobinkę zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka w świetnej kolorystyce. Papier faktycznie jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka i zazdroszczę wygranej. Piękny wisiorek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękna i delikatna, a perełki dodają smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful card! Love the gorgeous flower and pearl flourish! Thanks for playing along with CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card! Love all the detail! The pearl flourish looks perfect with that lovely flower! Thanks for playing along with CR84FN :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna a jaka śliczna.
    Róże czy kwiatki takie właśnie 3D, bardzo mi się podobają na kartkach.
    Jednak jak zrobię z takim kwiatem, to kłopot z umieszczeniem kartki w kopercie zawsze mam ;*
    Perełki nie pozwalają oderwać wzroku, od tej kartki.
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. This is such a pretty, feminine card. I love the backing paper and the wonderful swirl. Thanks for playing along with CR84FN this week!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rudlis, LOVE the pearl flourish! GORGEOUS! Pretty flower on labe, too! THX for playing with us at CR84FN!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, delikatna i urocza. A ta róża po prostu cudna. Chciałabym mieć taką brochę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Very pretty, I love those pearl swirls.

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna, delikatna karteczka - pięknie to zrobiłaś:)
    piękne cudo do Ciebie przyleciało - jesteś Szczęściarą:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. SIEDZĘ JUŻ Z DOBRĄ CHWILE NA PANI BLOGU I NIE UMIEM SIĘ NADZIWIĆ. PIĘKNE PRACE! POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE.

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the card, thanks for playing along with C&T !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!