piątek, 1 kwietnia 2011

To nie prima-aprilis

Trochę spóźnione losowanko, ale mam nadzieję, że szczęśliwe przynajmniej dla jednej osoby.
U mnie maszyna losująca jak zwykle RANDOM.ORG

Jestem zaskoczona, że aż tyle mamy początkujących kartkujących osób - 
to świadczy, że hobby się rozwija :)

No to przystępujemy do losowania. W maszynie znalazło się 195 numerków

Po chwili wyświetlił się numer 117, który należy do .
.
.
.
.
.
.



  april79 pisze...

    właśnie rozpoczęłam naukę-od kartek wielkanocnych- i twój zestaw jest dla mnie idealny:) niecierpliwie czekam na losowanie


GRATULUJĘ :)
Czekam na adres

A Was zapraszam na słodkości w Galerii UHK - cudny zestaw przygotowała.


Pozdrawiam Was ciepło i do zobaczenia jutro:*

11 komentarzy:

  1. dziękuję, dziękuję dziękuję:))) jestem ogggromną szczęściarą, nawet nie wiesz jaką sprawiłaś mi radość:) a za tydzień mam urodziny więc to idealny, wymarzony prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta gratuluję:) Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę, gdyż zestaw jest wspaniały! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. farciara z April, gratuluję:)
    A tobie dziękuję za zabwę i w rewanżu zapraszam na moje ROCZNICOWE CIASTECZKA:)
    Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudlis,
    Your work is absolutely beautiful. I am going to have my daughter show me how to translate a blog, so I can actually read it. Your work is stunning though. I am excited to be on the Unscripted Sketches team with you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!