sobota, 2 kwietnia 2011

Świętuję

Kwiecień dla mnie rozpoczął się bardzo szczęśliwie. Wczoraj wygrałam te cudo u Jolinki 
a dzisiaj świętuję wraz z dziewczynami z Unscripted Sketches 
2 lata działalności i setny sketch :))))


Oprócz cotygodniowej mapki jest Blog Hop ze wspaniałymi nagrodami sponsorowanymi przez Sparkle Creations. 


Stempelki można wygrać na kilka sposoby:

Pierwszy to wykonanie dowolnej pracy korzystając z zamieszczonego szkicu i załączenie jej na blogu US#100



Drugi sposób HOP BLOG czyli spacer po blogach dziewczyn 
i "zbieranie" literek, a następnie ułożenie hasła oraz wysyłania go na adres: sarahkozy@hotmail.com.  
Miłe będzie pozostawienie komentarza na blogach dziewczyn. 


 I jeszcze jedna niespodzianka wśród pozostawiających komentarz pod jubileuszowym postem na Unscripted Sketches będzie wylosowana nagroda.

Można wziąć udział w każdej z tych zabaw.  Na Wasze prace i nadesłanie hasła macie czas do 8 kwietnia!

Blog Unscripted Sketches darzę dużym sentymentem, od tego blogu zaczynałam moje wyzwaniowe craftowanie, tym bardziej jestem szczęśliwa, że zostałam przyjęta do grona Designers :)))
Tak więc zapraszam na pierwszą wyzwaniową pracę  dokładnie za tydzień.


Zapraszam do zabawy - świętujcie razem z Unscripted Sketches!

5 komentarzy:

  1. Super! Z niecierpliwością czekam na wyzwaniową pracę Rudlis :) Na pewno odwiedzę wtedy Unscripted Sketches;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No, kochana, rządzisz !!! Gratulacje z całego serca :) Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations! I look forward to working with you at Unscripted Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! Dołączenie do Design Teamu w pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!