sobota, 9 kwietnia 2011

Skromny debiut - US#101

Jako świeży członek Unscripted Design Team miałam za zadanie przygotować projekt kartki do wyznaczonej mapki.
A ponieważ jestem jeszcze na etapie robienia kartek wielkanocnych, to i moja propozycja taka właśnie jest. Na początek kilka szczegółów:







Mapka z Unscripted Sketches #101




I całość skromnej kartki w której użyłam:  papier z zestawu Przedwiośnie z Galerii Papieru, stempelki z Waltzingmouse Stamps, trochę embossingu na gorąco, dziurkacz brzegowy, guziki. Kartka jest kontynuacją tego zestawu mini.  

     

Zobaczcie też co stworzyły dziewczyny z Unscripted Design Team:

Rudlis (to ja)
Suzanne,
Val.

Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad i życzę miłej soboty:*

10 komentarzy:

  1. it is very beautiful)) Nice pastel colours)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :)
    podoba mi się dopisek w nawiasie "Rudlis (to ja)" ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. So pretty Rudlis! Love the WM Easter eggs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje z udanego debiutu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful! So very pretty! Super colors!
    Tks for stopping by and for your lovely comment! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely card! We have an "all about eggs" challenge at Simply Create, http://www.simplycreatechallenges.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wiosenna i bardzo wesoła karteczka :)
    Nie wiedziałam, Rudlisko, że projektujesz w zagranicznym teamie. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJĘ członkowstwa w Unscripted Design Team -lubię tu do Ciebe zaglądać, szukać inspiracji - cieszę się więc, że doceniono Twoje zdolności :)
    A karteczka prosta a taka radosna, super! Tanitta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!