poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Prawie monochromatycznie

Wzięło mnie ostatnio na prace z wykorzystaniem naturalnych produktów, a zaraziłam się tym od Inki. Jej wielkanocne jajka mnie zauroczyły. Na jajka już za późno to zrobiłam sobie serce-zawieszkę.



Miała być jeszcze bawełniana koronka, ale dodałam kwiatka. Koronki będą w następnych serduchach, które już mam w planie. Moje pierwsze sznurkowe dzieło ma wiele niedoróbek, nie jest doskonałe, ale mnie się podoba.
A Wam?






Inną monochromatyczną pracę, którą ostatnio zrobiłam jest karteczka maszynowa (bo praktycznie wykonana przy użyciu tylko wykrojników, szablonów i maszynki).




Na dzisiaj to wszystko, pogoda sprzyja więc czas wyjść na spacer z najbliższymi.
A Wam życzę miłego popołudnia jeszcze świątecznego i dziękuje, że macie odwagę zostawić ślad tutaj :*

18 komentarzy:

  1. no super serducho! i czekam na wiecej....:)
    śliczne są kartki przy uzyciu różnych wykrojników....czasami uda mi sie że od kogoś cos dostane....ale z tego wszystkiego szkoda mi ich użyć a jak juz to robię to strasznie mnei serducho boli...hehehehe:)
    miłego spacerku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serducho, a karteczka zachwycająca :)
    Miłego spacerku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sznurkowe wytworki są bardzo urocze,chociaż pewnie nie są tak proste do wykonania jak się wydaje :)
    Twoje serduszko bardzo mi się podoba, ja tam niedociągnięć nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne to serducho. Czekam na kolejne z niecierpliwością :)

    Ale co tam jajo- kartka przewspaniała, aż się ślinię na jej widok ;D
    Bardzo ładna, bez zbędnych pierdółek- po prostu- z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh Wow. Very nice work, very pure ! I love it !
    Cat

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka! Po prostu CUDO!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszko śliczne- chyba ciężko oswoić sznurek,żeby się elegancko zwijał?A biała karteczka
    urocza.Sylwia R

    OdpowiedzUsuń
  8. :)) cieszę się że się zainspirowałaś,jak widać skutecznie,sznurki jak rozumiem dokupujemy ;)??
    kartka też jakby eco -i taka jest prześliczna -czysta i słodka!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow!!!
    this is stunning : )
    i love it.........

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ta biała kartka !!!!! no a serce podbija serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. serducho czadowe ;-)
    kartka ciekawa ;-) podobaja mi sie ostatnio takie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne serduszko:) A karteczka piękna:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. This is simply gorgeous! I love the texture and the white on white. So beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  14. kartka cudna!
    Zapraszam na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. serducho cudne:)karteczka jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju...zrobiła na mnie niesamowite wrażenie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!