poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Odrobina wycinania - CASE Study Challenge

Na blogu CASE Study Challenge w tym miesiącu gościem (muzą) jest Silke Ledlow.
A ponieważ jestem wielbicielką  jej prac postanowiłam zabawić się i przeprowadzić studium przypadku kartki zaproponowanej przez dziewczyny z CASE Study.
Nie mam jakoś ręki do kolorowania obrazków, dlatego też stemplowałam motywy na barwnym papierze, powycinałam elementy  i złożyłam sobie taką różę:


Wzorowałam się na tej kartce:

 Cała praca wygląda tak:

Kwiat jest warstwowy co mam nadzieję widać tutaj:

Użyłam oczywiście zestawu stempli Waltzingmouse Stamps "Roses In Bloom"
I na koniec słoneczne ujecie pracy (oby tego słońca było coraz więcej)
Jestem z siebie dumna  - kartka zrobiona bez dziurkaczy, wykrojników ... 
A do jutra można jeszcze zgłosić się, aby przygarnąć kartkę z jajem - informacja -> tutaj.

Pozdrawiam ciepło i słonecznie :*


14 komentarzy:

  1. Tak prosto i pięknie, świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszło:) Piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i elegancka w swej prostocie i skromności!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, delikatna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. What beautiful paper piecing!
    Thanks so much for joining us on CASE study this week!
    Hugs,
    Aimes
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous flower! Love how you cut it out and layered it on your card, that is such a wonderful effect! Great design, I can see Silke's inspiration in it! Thanks for playing along with us at CASE Study challenges!

    OdpowiedzUsuń
  7. no tak to taki paradoks najpierw marzymy o tych sprzętach a potem jesteśmy dumne jak zrobimy coś bez nich,
    bardzo subtelna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card! That blossom is gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Ja jestem jak najbardziej za wycinaniem stempli z papierów, wychodzą z tego najlepsze efekty! Jakoś sama zazwyczaj sięgam po markery, pewnie z lenistwa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous tribute to Silke's card, the flower is brilliant as is the big beautiful bow!
    Thanks for joining in the fun at CASE study! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!