środa, 27 kwietnia 2011

Moje hand made naturalne

U mnie dalej w temacie eko  naturalnym, tym razem uszyłam sobie pierwszy woreczek na lawendowy susz. Nabyłam ostatnio w większej ilości susz z myślą, aby go ładnie "oprawić". To jeden z przykładów:


Widać niedociągnięcia, nierówne szycia,  myślę że z czasem będzie lepiej. Wydaje mi się, że papier jakoś lepiej potrafię przeszyć. 
Ciekawe dlaczego ?!  ;)
Kilka stempelków dodały woreczkowi charakteru.
No to jeszcze wsypujemy susz lawendowy do środka:




Przeszywamy ręcznie sznurkiem i woreczek gotowy: 


Mój prototyp posłuży jako przykład (albo jako anty-przykład  :)  zszywania woreczków - bo mam w planie poprowadzić zajęcia z uczniami w szkole. Oczywiście nie z wszystkimi, tylko z tymi co wyrażą chęć.
Kilku już się zgłosiło, nawet wśród nich jest jeden chłopak.
No zobaczymy jak im pójdzie....

Na dzisiaj to wszystko, dziękuje za odwiedziny,
miłe słowa pozostawione pod ostatnim postem :* 

Pozdrawiam ciepło i życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

  1. piękne woreczki ;-)
    widzę, że poszerzasz swoje prace ręczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te woreczki bardzo mi się podobają chciałabym sobie zrobić taką z nadrukiem ale nie mam pojecia jak się za to zabrać pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny woreczek, mój lawendowy susz suszy się na półce od kilku lat i ciągle odkładam uszycie woreczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny woreczek- uwielbiam takie detale- ten jest wyjątkowy bo jest Twój!

    OdpowiedzUsuń
  5. c'est magnifique !
    Bravo
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny...!
    Ale.. Gdzie ty tu widzisz jakieś krzywe przeszycia?! Jak byś jakieś moje prace zobaczyła to...

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardzo podobają te woreczki - lubię taki styl :-)gratuluję i pozdrawiam cieplutko ...

    OdpowiedzUsuń
  8. no to ja też bym może się zabrała za woreczki,lawenda jest :)) tylko muszę jeszcze sie napatrzyć -ten z koroną -hmhmhmhmhmmmmm!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!