niedziela, 17 kwietnia 2011

Friends Blog Waltz - wielkanocnie

Kolejne już "waltzowanie" na blogach sympatyków stempli Waltzingmouse Stamps

Tematem kolejnej zabawy to Wielkanoc. Do mojej kartki wykorzystałam stemple z kolekcji Nestie Eggs.
Jestem wielką fanką stempli od Claire, dlatego też lubię je wykorzystywać w moich pracach.




Jajko jest embossinowane przy pomocy białego tuszu i bezbarwnego pudru.




Dodałam perełki, wstążki, ćwieki, użyłam papierów z kolekcji Usłane różami z Galerii Papieru oraz Brown Sugar z UHK Gallery.
Ćwiek pochodzi z Craftmanii. Stempelek z nutkami, róża na taśmie oraz dziurkacz kupione w sklepie scrap. com.pl.  Szpilka z koralikami własnej roboty ;)


Gdy już miałam całą kartkę zrobioną to przypomniałam sobie, że nie ma życzeń, wiec dopasowałam je w środku.




A jak uporały się z tym wyzwaniem dziewczyny z Friends Blog Waltz zobaczcie na innych blogach (ponieważ jest różnica czasowa między Polską a USA, niektóre prace na blogach mogą być zamieszczone później już dopiero jutro)



Kartka nie ma właściciela - jeśli jest ktoś chętny, by zaopiekować się wielkanocną karteczką to zapraszam do wpisania się w komentarzach pod postem. Czekam do 19 kwietnia do godz.21.30 -losowanie i wyniki w tym samym dniu.



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.

44 komentarze:

  1. ja!!!!ja chce!!!!:)piekna jest

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka jest przepiękna! Stempelek dodał jej wdzięku i elegancji :)
    Pewnie, że chciałabym ją obejrzeć z bliska, ale na takie szczęście specjalnie nie liczę, bo już jedną u Ciebie wylosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie może mnie tu zabraknąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ta karteczka, taka pastelowa, delikatna, istne cudeńko :)) Pewnie, że też jestem chętna :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę taką elegancką karteczkę:D Piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so soft and pretty. The little pearls are gorgeous.
    Hugs
    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  7. trzymać w rękach takie cudo zrobione przez Ciebie...marzy się :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Absolutely beautiful! I love every bit of it - the stamping and the beautiful flower makes it look so delicate!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest więc ja również bardzo chętnie przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a beautiful shabby-chic Easter card! I love the pearl accents and the little rose!

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci to Waltzowanie wychodzi, z gracją i wdziękiem

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a beautiful card iside and out!

    OdpowiedzUsuń
  13. I just love this egg stamp and it looks wonderful white embossed! your flower is beautiful also!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh this is just so delicate and pretty.I adore all the details that you have added.
    Shaz x

    OdpowiedzUsuń
  15. So delicate and lovely, the embellishing is amazing! Love all of the pearls on the egg, and the subtle musical background!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna kartka, podziwiam każdy szczególik

    OdpowiedzUsuń
  17. Gorgeous!! Your egg is stunning!! And Ilove the flower!! WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Stanę w kolejce choć nigdy nie mam szczęścia na losowania ;-) olesz2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Może mnie się poszczęści?
    loya2005@gazeta.pl

    mocno pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urokliwa i niebanalna karteczka:)))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kartka:) Chetnie ją przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jest i nie omieszkam się zapisać, gdyż bardzo chciałabym pomacać ten embossing i sprawdzić z czym to się je ;o))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gorgeous Easter card! Your egg is exquisite.

    OdpowiedzUsuń
  24. what an elegant card. your egg is amazing

    OdpowiedzUsuń
  25. Kto by nie chciał takiego cudeńka! Ja na pewno bardzo, bardzo chcę się nią zaopiekować!

    OdpowiedzUsuń
  26. Very elegant and pretty. I love all the pearls and your ribbon flower.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful card Rudlis! So elegant looking!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oh my goodness, this is stunningly beautiful!! So soft and pretty, love the pearls, so beautiful!! Thank you so much for waltzing with us!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Love this! Delicate and beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  30. Very nice... love those egg nestabilities!

    OdpowiedzUsuń
  31. This is such beautiful work!! You singlehandedly inspired me to go and buy the nestie eggs and matching stamps just this minute! :) Wonderful project!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Absolutely lovely! The pearls around the edge of the egg are the perfect touch.

    OdpowiedzUsuń
  33. this card is stunning!!! I love the very feminine feel, and the beads are a great detail!

    OdpowiedzUsuń
  34. jest przepiękna! chciałabym dotknąć...:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miło byłoby otrzymać taką piękność na Wielkanoc!

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna kartka,idealny embossing a całość elegancka i lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tez się zgłaszam po piękną karteczkę..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowna! Ale miło byłoby ją mieć na wyłączność :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka śliczna karteczka!!!
    Chętnie ją przygarnę!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. oh wow! I love your card, this is stunning!!!! Great inspiration, thank you!

    OdpowiedzUsuń
  41. Z rozkoszą zostałabym właścicielką tak pięknej kartki :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!