niedziela, 3 kwietnia 2011

Dla tych co lubią rowerowe wycieczki

Pogoda dzisiaj dopisała, można było wybrać się na rowerową przejażdżkę. Ja wybrałam się na spacer, po powrocie wygospodarowałam trochę czasu i udało mi się zrobić karteczkę - chyba bardziej męską ;)


Wykorzystałam w niej embossing więc mogę zgłosić ją na wyzwanie Cards for men #7 

oraz pasuje na wyzwanie Creative Inspirations Challenge #105 Cards for Men

A ponieważ tematem na blogu Alphabet Challenge V for vehicles czyli pojazdy to również tam ją zgłaszam.
Oprócz dużego stempelka z różą wiatrów dodałam również mały element wykonany z shrink plastic (szczegóły tu).


Do kartki użyłam moje resztówki  po dawnej kolekcji papierów z I lowe SCRAP.

A na koniec chciałam się pochwalić :)  Paryski notes-pamiętnik został wyróżniony w Twórczym Pokoju - bardzo dziękuje dziewczyny :* i jest mi ogromnie miło, że Wam się spodobał.



Spokojnej nocy życzę.

14 komentarzy:

  1. o jaka super karteczka!!!!!
    a wyróżnienie w pełni zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Gratuluję wyróżnienia, należało się !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyróżnienie zdecydowanie Ci się należało. A notesik rowerowy jest piękny i w klimatach mojego syna :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje !!!! zasłużone - jak najbardziej !!! a kartka też super !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest, bardziej męska a takka lekka :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great card, wonderful layout, beautiful colours. Thanks for playing along at the Alphabet Challenge, blessings Hilde

    OdpowiedzUsuń
  8. no tak sezon rowerowy czas zacząć już we wtorek daje do rowerowego moje cudo ;-) a potem już tylko jeździć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous card. Love the image and the colours are wonderful. Xx

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna kartka :) męska w rzeczy samej :) a wyroznienia gratuluje^^

    OdpowiedzUsuń
  11. I love this card, the colours and layout are beautiful. Thank you for joining us at Cards for Men for our embossing challenge, good luck xxx

    OdpowiedzUsuń
  12. A great male card hun! Thanks for joining in with this week's Challenge of Cards for Men over at Creative Inspirations Wednesday Challenge Blog! xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Fab male card and thanks for joining Creative this week

    OdpowiedzUsuń
  14. Such a great design and I love the embossing folder you have used.
    Thanks for playing along with our embossing challenge at CFM.
    Hugs, Alison x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!