środa, 20 kwietnia 2011

Dla mamy

Czas najwyższy zacząć przygotowania do Dnia Matki, dlatego też zapraszam do zabawy z kolejną craf mapką na stronie Scrapgalerii. Tym razem będzie małe utrudnienie, a może ułatwienie dla niektórych z Was.
Tematem prac wykonanych według mapki jest Dzień Mamy.
 Wykonajcie dowolną pracę: kartkę, album, ramkę, opakowanie na słodkości, cokolwiek co przyjdzie Wam do głowy, ale z przeznaczeniem dla mam.
 Na Waszych dziełach można wpisać dedykację, cytat lub pozostawić bez napisu. Inwencja i pomysłowość należy do Was :)

 A to moja kartka jako propozycja:




Craft mapka nr 4  wygląda tak:  





 Użyte materiały, narzędzia ze sklepu Scrapgalerii to zestaw wykrojników Spellbinders



oraz zestaw papierów Botanical Primy:




Na Wasze prace czekamy do 9 maja. Więcej informacji na blogu.
Zapraszam również do zapoznania się z nowościami w sklepie  Scrapgalerii.
Pozdrawiam ciepło:*

9 komentarzy:

  1. This is very soft, very nice !
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka śliczna a ja śpieszę donieść że dotarła do mnie przesyłka z wygraną, jeszcze raz bardzo za wszystko dziękuję, szczególnie za wspaniałą kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka, a mapka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle świetna :)

    Mam niedyskretne pytanie- ile pieniędzy miesięcznie wydajesz na swoją pasję?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby pytanie zadała osoba, która ma odwagę się podpisać to pewnie bym odpowiedziała..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale urocza!

    Kurczę, niby każdy ma jakiś talent, ale nie wszyscy mają taki "fajny".
    No bo ty na przykład robisz takie superkartki i notatniki, a ja powiedzmy- mam talent do otwierania słoików z ogórkami.
    Ale głowa do góry- w końcu trening czyni mistrza, a jak nadal będziesz robić takie tutoriale to się szybko podszkolę :)

    Pozdrawiam i chciałabym dostać takie cacuszko jak ta "Mama"
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!