czwartek, 10 marca 2011

Z klatką

Osobiście nie przepadam za klatkami - od zawsze kojarzyły mi się z ograniczoną swobodą, z niewolą itd.
W moich kartkach wolę motywy roślinne z pięknymi motylami. Ale w życiu trzeba spróbować wszystkiego, prezentuję więc moją kartkę z pustą klatką za to z dużą ilością kwiatów.



Kompozycja kartki przygotowana pod wyzwanie Unscripted Sketches #96



Papiery to BG Cappella, kwiatki to różna mieszanina, klatka pochodzi z Galerii UHK.
Ozdobiłam ją pudrem do embossingu w kolorze starego złota, a brzegi kartki w niektórym miejscu pociągnęłam delikatnie brokatem. Może na zbliżeniu coś będzie widać :)


Na koniec miło mi poinformować, że dwie moje ostatnie karteczki zostały wyróżnione:
tu i tu - bardzo się cieszę :)

Pozdrawiam Was ciepło.

17 komentarzy:

  1. A bo to klatkę trza potraktować czysto dekoracyjnie - dla świeczki, albo dla kwiatka ( w razie czego można bez problemu zistawić otwarte drzwiczki :P)
    Ślicznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, a z tą klatką to mam to samo co Ty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest... A pomysł UHK świetny z otwartymi drzwiczkami bo i ja osobiście mam awers do klatek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Ja też jakoś nie mam pomysłów na klatki... i gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kartka! jeszcze nigdy nie zmagałam się z klatka, ale swój pierwszy raz potraktuję pamiętając o słowach UHK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna :) - choć to i tak za małopowidziane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczna :) gratuluje wyroznien :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is just gorgeous - such alot of work here! Thanks for playing at Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wyróżnień!!! :)

    a kartka jest świetna! ja klatki lubię, zamiast zwierzątek można w nich kwiatki trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnień !

    A karteczka piękna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała kolorystyka i całe zestawienie - super

    OdpowiedzUsuń
  12. nooooooo (wypowiedziane z zachwytem )

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnień:) Śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest znakomita !!!
    Padam na kolana przed takim talentem :)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja lubię klatki chociaż też mi się bardziej z ograniczeniem wolności kojarzą niż z tym że są złote ;) :)
    A ta Twoja wygląda jakby była w rajskim ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!