poniedziałek, 21 marca 2011

Wycinanie - CTD#133 and GS#79

Moja pierwsza kartka z ręcznie wycinanymi elementami. Niewiele tego wycięłam, pokazuję to co udało mi się względnie równo przyciąć nożyczkami.  Podziwiam Enczę za jej misternie wycinane elementy na karteczkach, scrapach.


Kolorystykę sobie dopasowałam do wyzwania na Color Throwdown



A odwrócona mapka pochodzi z Get Sketchy Card Challenges #79




Pozdrawiam Was ciepło, dziękuje za miłe słowa pozostawione pod ostatnim postem:*
Życzę miłego i kreatywnego tygodnia.

18 komentarzy:

  1. Charmingly! A beautiful card!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka, doskonałe wycinanie:)
    ja ciągle nie mam odwagi:( w sobotę oglądałam na Skrapowisku piękne papiery zastanawiając się czy dam radę je powycinać i... odpuściłam na razie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka Ci wyszla !!!!
    Ja nadal nie mam odwagi na wycinanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna karteczka!!! lubię takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wycinasz :)
    i karteczka wyszła rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka :) Świetna kompozycja i wycięte motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież śliczni powycinałaś, a efekt był warty wysiłku, bo karteczka wyszła ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka, pięknie się prezentuje i naprawdę super powycinałaś kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, pięknie wyszły te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszła . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful card! Love your stitching, your flowers, and your pearl accents! Thanks so much for playing in the Color Throwdown this week!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wyszła ta kartka:)Co oczywiście nie jest żadnym zaskoczeniem;)
    JA też tnę chętnie te papiery, ale jeszcze tego nie pokazałam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutely stunning - thanks for joining us this week at GS! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your blooms are so pretty! love your design :]

    Thanks so much for playing along with the Color Throwdown this week!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj, wiem coś na temat ręcznego wycinania. Bardzo czasochłonne.
    Karteczka Ci wyszła piękna, Rudlisko. No i powiedz, czy nie warto było? Warto! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!