poniedziałek, 14 marca 2011

Wiosenne candy dla początkujących

Zapraszam wszystkie początkujące, kartkujące
osóbki na wiosenne candy.
Mam kilka rzeczy, którymi chcę się z Wami podzielić.
Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z kartkowaniem,
nie masz jeszcze odpowiednich materiałów,
szukasz pomysłów, inspiracji to CANDY jest dla Ciebie.



Co tu mamy:
  • dwa czasopisma angielskie (grudzień 2010, styczeń 2011) zawierające mnóstwo przykładów na wykonanie różnych kartek,
  • dwa zestawy stempli - zwierzęta, jajka,
  • kolorowe bazy kartkowe z okienkami,
  • jeden zestaw naklejek z serduszkami,
  • dwa zestawy papierów wiosennych,



Myślę, że jeszcze coś będę sukcesywnie dodawać -
w końcu czas wiosennych porządków nastał,
a moje szuflady wymagają przeglądu :)


A zasady bez zmian:
  1. Chętne osoby wyrażają chęć udziału w zabawie w komentarzu pod tym postem,
  2. zamieszczają informację o candy na swoim blogu wraz z fotką,
  3. osoby bez blogów pozostawiają swój adres mailowy,
  4. zabawa kończy się 31 marca o godz. 23.00
  5. losowanie odbędzie się 1 kwietnia o godz. 17.00
ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA!

197 komentarzy:

  1. Oooo how sweet things, I like most rubber stamp eggs :-))
    Thank you for the opportunity to get their sweetness and I hope that will be Nr. 1 the lucky one!
    Your blog I really like and I like to look at you. You do amazing things
    Greetings from Slovenia, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  2. A oto ja bede pierwsza .Sliczne candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nadal uważam za początkującą... Chętnie staję w kolejce i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę przegapić takich słodkości!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda inspiracja przydatna, a jeszcze bardziej takie cudeńka, bo na razie niewiele zdążyłam uzbierać, więc liczę na przyjazne wiatry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też się zgłaszam.

    kitek3@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ciągle jestem początkująca i poszukująca, Twój blog jest dla mnie wielką inspiracją, więc nie omieszkam ostawić się w kolejce.

    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, coś dla mnie:)
    palidia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ech, same cudeńka, a ja właśnie do tego Candy idealnie pasuję... dopiero zaczynam, cierpię na brak przydasi... oj, oby szczęście mi dopisało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo wciąż jeszcze brakuje mi tak wielu rzeczy, że wszystko się przyda ;) Dlatego ustawiam się w kolejce i już biegnę do siebie zostawić info :) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako poczatkujaca , której jeszcze brakuje inspiracji i odwagi tez sie ustawiam w kolejce :)
    http://fagusia.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    fagusia

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjne candy!
    Staję w kolejce i liczę na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdy początkujący marzy o takim zestawie startowym w tym i ja.
    Staję grzecznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również się zgłaszam ! :)
    mika_no1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Może teraz mi się uda ;-)
    olesz2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ja też mogę??? Tak się cichutko zapytam...:)

    Jeśli tak to baaardzo chętnie:) Szczególnie te stempelki ach:D I gazetki!:)

    Pozdrawiam Joaś:)
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja się czuję początkująca :)
    Pozdrowienia
    http://dziescilat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam, a obiecywałam sobie post bez słodkości;) ja też ustawiam się w kolejce raczkujących...pozdrawiam wiosennie, ola
    ograbiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tej kategorii na pewno należę - zgłaszam się oczywiście po takie wspaniałości. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, Chcialabym wziąśc udzial w candy ponieważ dopiero niedawno zaczęłam przygode ze scrapbookingiem i nie ukrywam ze przydałoby mi sie pare rzeczy :)
    A u Rudlis sa zawsze najciekawsze jak dla mnie, codziennie zaglądam na Twojego bloga. pozdrawiam :)
    zapomniałabym mój mail (pnieważ bloga jeszcze nei zdążyłam założyć) gusia.arte@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Marzę o takim zestawie !!!
    anka43zg@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Początkująca staje grzecznie w kolejce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ja rowniez sie dopisuje jako poczatkujaca pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I ja jeszcze, może mi się poszczęści a nowe inspiracje się przydadzą :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mogę też???? Bo o takich cudeńkach to nie tylko początkujący marzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowności. Zgłaszam się. Mariola
    mariolag@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. I like this candy!!!
    http://olgabest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja się zapisuję:)
    Chętnie przygarnę te stempelki:)
    Pozdrawiam
    Magda
    http://madziorkowepomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne Candy, na świetnym blogu. Często tu zaglądam i oglądam i oglądam ale jeszcze nie miałam śmiałości czegokolwiek stworzyć. Może z takim starterem będzie dużo łatwiej :)
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeśli ja mogę to również dołączam do zabawy, może tym razem mi się poszczęści;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja jestem jeszcze początkująca... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z miła chęcią dołączam się do zabawy. Może mi się uda mi się bo jestem bardzoooooo początkująca.
    Pozdrawiam

    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też od jakiegoś czasu stawiam swoje pierwsze kroczki i kompletuję warsztat, więc wszystko mi się przyda :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  36. chetnie przygarne takie cudnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja staję w kolejce po takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudne przydasie i pomoce - to ja też siup do kolejeczki i pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się szybciutko. Oj podratowałyby mnie takie przydasie. Pozdrawiam wiosennie!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. bo człowiek ciągle się uczy :)
    czekam na słodkości, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello!
    Great giveaway! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Love these stamps a lot)))) I'm a follower! Thanks for the chance to win!
    Hugs. Larisa. xxx

    OdpowiedzUsuń
  42. ustawiam się w kolejce: motylek1303@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja również meeeeeega chętna, zwłaszcza że meeeeega początkująca xD Właściwie to mam za sobą dopiero kilka kartek więc przydadzą się te słodkości jak nie wiem ;)

    izu.sia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. What an amzing candy. Thanks for the chance to win.
    Hugs Henriëtte

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja. (kiker0000@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  46. Od samego patrzenia chcica się robi:)E-mail: martasoczynska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Jako młoda i początkująca osóbka także chciałabym się zgłosić :D

    mój e-mail to n.szerment@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Też jestem początkująca więc się zapisuje :):):)
    (mój e.mail. : ecka23@wp.pl )

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również z miłą chęcią się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. O to idealne candy dla mnie w takim razie :)
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też ustawiam się w tej znakomitej kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdecydowanie spełniam wszystkie warunki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. ilość moich materiałów leży i kwiczy więc czemu nie ;)
    email: kollorek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. zapisuje się!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Jako początkująca i wiecznie szukająca inspiracji zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja również chętnie przyjmę ten zestaw. ewajonow@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja się dopiszę, bo ja bardzo początkująca jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się chętnie zgłoszę:) mój e-mail: natajka89@gmail.com pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. O jak fajnie!!! Pomyślałaś o tych co jeszcze nie bardzo wiedzą co i jak... To ja też się tu ustawiam.
    iwona_tnn@wp.pl

    Pozdrawiam serdecznie
    Iwona T.

    OdpowiedzUsuń
  61. Też czasami próbuję zabaw z papierem, taki zestaw, to nie lada gratka...zapisuję się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Początkująca, z ozorem wywieszonym :) zaglądam, przeglądam i podziwiam te wszystkie piękności jakie tworzysz. Każda zakupiona pierdułka :) sprawia, że w mojej głowie tłoczą się pomysły, a inspiracje czerpie również z tej strony. Dlatego ustawiam się w kolejce z nadzieją na odrobinę szczęścia :) Pozdrawiam grazka83@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  63. Super słodkości wyczarowałaś! Popełniłam dopiero 3 scrap pracki więc na 100% zaliczam się do początkujących. A przydasiów nigdy nie za wiele. Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  64. Wow! Nie dawno stwierdziłam, że zaczynam chorować na scrapbooking.. a tu proszę... Byłoby jak znalazł. W takim razie staje po łud szczęścia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne rzeczy tworzysz :)
    To i ja się przyłącze do zabawy
    siasiektopotega@gmail.com

    Też mi się strasznie podoba motyw motyli:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczne przydasie, idealne do początkującej skraperki:)

    Pozdrawiam
    pati555555@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Ponieważ jestem wciąż w twórczych powijakach, dołączę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  68. z przyjemnością stanę w kolejce, jako początkująca... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak się dobrze składa :) Dopiero tydzień temu zaczęłam przygodę z karteczkami. Zamieszczam informację na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jaki świetny zestaw! zapisuję się i ja =)

    OdpowiedzUsuń
  71. super gifts, I hope for the best :)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Oj przydały by się takie cukierasy :)
    A inspiracje jeszcze bardziej
    Pozdrawiam i staję w kolejce :)
    http://moniaz125.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja sie uczę i chętnie stanę w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj to ja chcę, ja chcę! Bo ja jestem początkująca właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  75. Pyszne cukiereczki! :)
    Jako że jestem dość początkująca, to się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Wprawdzie początkująca za bardzo nie jestem,a fundusze mam ograniczone to się chętnie zaposzę. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  77. Och, to coś dla mnie :) Jestem początkująca, więc chętnie przygarnę takie cukierki :)

    http://mapowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Wiadomosc Halina Bajko56@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. To coś dla mnie, chętnie się zapisuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  80. I ja szybciutko sie zapisuje :)
    Pozdrawiam goraco i zapraszam do siebie i na moje Candy :)
    Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. stanę po takie słodkości :))

    OdpowiedzUsuń
  82. również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ustawiam się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2011/02/candy-marcowe-2011.html

    OdpowiedzUsuń
  84. mimo, że już trochę w tym siedzę, do pięt innym nie dorastam :p tak więc się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. O!!! Ja się skuszę:)
    scrap-olki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na moje Candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. To ja też się zapisuje i przy okazji zapraszam na moje CANDY :-)

    OdpowiedzUsuń
  88. To coś dla mnie:) Ja dopiero do lutego jestem na blogu więc wszystko mi się przyda. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Kolejka bardzo długa ale spróbuje szczęścia i ja... Takie słodkości marzą mi się :) :)

    Pozdrawiam

    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Jeszcze ja się dopiszę:)
    Pozdrawiam Anulka
    http://robotkianulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Z miłą chęcią ustawiam się w ogonku.
    http://pobutach.blogspot.com/2011/03/wiosenne-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  93. uff widzę że kolejka spora ale może mi się poszczęści :) chętnie się dopisuję

    OdpowiedzUsuń
  94. To candy w sam raz dla mnie! Zapisuję się i pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo początkująca. Bardzo zachwycona. Bardzo liczy na candy :D
    i bardzo pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ustawiam się w kolejce, kolejka już długa, ale kto wie :-). Pozdrawiam!
    trabaya.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Wow!! Your candy is fantastic!
    Thanks for a chance to win!
    I've mentioned your candy on my sidebar.

    http://miawoo.blogspot.com/

    fancyscrap at gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. co za cuda :-) może mnie się uda :-)
    lubiebiel@onet.pl
    Jestem początkująca i ciągle szukam czegoś dla siebie. niedawno zauroczyłam się cudami z Poly Shrink - kurczący się plastik. Czytałam na jednym z blogów, że go masz :-) proszę podziel się informacją gdzie można go zdobyć bo przeszukałam już wszystkie miejsca, które mogłam :-)
    Pozdrawiam i gratuluję talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. like your blog very much!thanks por the opportunity!Greetings from Spain

    OdpowiedzUsuń
  100. gdybym miała taki zestaw to mogłabym i ja spróbować swoich sił... :)

    pozdrawiam Gosia

    malgorzata-tynecka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Dopisuję się do kolejki.

    elenowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. chętnie dołączę się do zabawy.
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  104. Wow! fantastyczne. Może się uda ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. w takim razie i ja staję w dość już długą kolejkę carolayeah@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  106. W wolnych chwilach szydełkuję, frywolitkuję (jestem samouczkiem) i bardzo chce mi się samej zrobić kartki z życzeniami Wielkanocnymi bo to wielkie COŚ gdy samemu zrobi się takie cudo... z konwaliami, motylkami, Sarah Kay....
    Pozdarawiam serdecznie!!! Może mi się uda :o)
    Renata
    atanerpalka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. To ja też spróbuje szczęścia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. What an attractive candy!
    Thanks a lot for having a chance to win it!!!

    http://kreatiffff.livejournal.com/1032.html

    OdpowiedzUsuń
  109. WOW,
    TO W SAM RAZ CUKIERECZKI DLA MNIE,
    BO WŁAŚNIE MAM ZAMIAR ZAPRZYJAŹNIĆ SIĘ ZE SCRAPOWANIEM.
    OCH GDYBY SIĘ UDAŁO..........

    OdpowiedzUsuń
  110. Jakie cuda! Zdecydowanie muszę je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. To i ja się ustawię w kolejce, bo o takich profesjonalnych materiałach to mogę tylko sobie pomarzyć!

    OdpowiedzUsuń
  112. właśnie rozpoczęłam naukę-od kartek wielkanocnych- i twój zestaw jest dla mnie idealny:) niecierpliwie czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja również staję w kolejce!!!Życzę sobie i innym szczęścia!!

    OdpowiedzUsuń
  114. jakie słodkości...
    alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Oj długa kolejka ale spróbuję, może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Cały czas szukam inspiracji i dlatego się zapisuję. Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  117. It's a wonderful present!

    finzgar.darja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Zgłaszam się z prawdziwą przyjemnością ;))
    kociee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. chetnie sie zapisze, szczególnie ze względu na gazetki, poluje ostatnio na róznorakie...a przy okazji dziekuje za miły komentarz o moim origami :) pozdrawiam serdecznie :)
    www.zpapierucudenka.blog4u.pl

    OdpowiedzUsuń
  120. Również staję w kolejeczce.
    Bardzo lubię tu zaglądać. Jesteś nisamowita Rudlis.
    Pozdrawiam i liczę na odrobinę szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Z przyjemnością się dopisuję, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  122. Kartkuję od niedawna ale uwielbiam to! Więc z miłą chęcią się zapiszę! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Ale fajne candy! Super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja też chętnie wezmą udział w zabawie tym bardziej że dopiero raczkuję w tym temacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  125. chciałoby się chciało :) takie słodkości i tak piękne prace tworzyć :) oczywiście staje również w kolejce!
    gabrielarepetowska@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Hello!
    I love trying different creative techniques! And I'm projecting to try scrap too =)
    So thanks for this chance!
    I linked your blog candy on my blogs
    Sidebar:
    http://filofantasofia.blogspot.com/
    Sidebar and post:
    http://langolodeigiveaway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  127. Super. to coś dla mnie. Chetnie wezmę udział ;))

    OdpowiedzUsuń
  128. jeszcze adresik sylka2@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  129. No bardzo bym chciala, zeby mi sie poszczescilo. Zapraszam rowniez na moje candy wszystkie scraperki i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  130. Zawsze chciałam spróbować.Bo w tym można się zakochać na amen:)Ustawiam się w długaśnej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  131. niby można uznać że ja już nie początkująca... ale w głębi trochę taka się czuję, więc zgłaszam się do zabawy, chętnie przejrzałabym te gazetki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  132. Ja właśnie zamierzam wykonać swoje pierwsze kartki, a że święta się zbliżają - będą świąteczne:) Może się poszczęści na początku wiosny!
    ann_sobansky[małpa]interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Spróbuję szczęścia i ja =}
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  134. Chyba mogę się zaliczyć do raczkujących w temacie karteczkowym.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  135. I to właśnie jest dla mnie candy;-)
    to właśnie ja jestem początkująca, raczkująca nawet;-)

    OdpowiedzUsuń
  136. ja tez dopiero poczatkuje w robieniu kartek ,wiec jaknajbardziej jest to candy dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja bardzo chętnie stanę w tej dłuuugiej kolejeczce :) zrobiłam chyba z 5 karteczek i coraz bardziej mi się to podoba :)

    Miłego dnia :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  138. O jejku jakie cudeńka :).

    Mam wielką nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  139. zapisuję się i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  140. to ja też spróbuję szczęścia:))))
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  141. Mmmm.... bardzo fajna słodziutka!
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  142. oo ja także pragnę się dołączyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. i ja początkująca bardzo chętnie ustawiam się w kolejce ;))

    OdpowiedzUsuń
  144. Sweet candy...
    http://bless-the-lord.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Hmmm, jestem początkująca więc się zgłaszam, bo rzeczy przemiłe :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Ach, to ja, to JA ta początkująca!! :)) Staję w kolejce z nadzieją w serduchu ;)) Zapraszam też na moje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  147. także jestem początkująca więcc... wstaje w kolejce:) zapraszam serdecznie do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Prawdziwa gratka dla początkujących! Super sprawa, bardzo chętnie sięgnę po te słodkości,. Pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Ooo to jest candy akurat dla mnie. Właśnie miałam sobie taki startowy zestawik sprawić :-)
    Zapisuję się zatem w kolejce w nadziei, że dopisze mi szczęście.
    Zapraszam też do mnie na candy
    Pozdrawiam
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. jeszcze nigdy żadnej scrapkowej pracki nie popełniłam, więc może teraz, jak wygram cukierasy....:)
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  151. I'm follower google friends
    nickname mariposinacate
    email maison-@hotmail.it
    Post on my blog
    on sidebar
    http://papaverierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Tego typu kartek jeszcze nie robiłam, to by była piękna inspiracja :) Z wielką przyjemnością zapisuję się i zapraszam do mnie na Tęczowe Rozdawanie!

    OdpowiedzUsuń
  153. a ja jak zawsze staję na końcu kolejki... po takie cudności...:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  154. ja też chętnie ustawię się po cudne słodkości...
    pozdrawiam
    Kasismyk
    ka.zelkowier@post.pl

    OdpowiedzUsuń
  155. Stoję z wielką nadzieją:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  156. Staję na końcu ogromnej kolejki.Może szczęście uśmiechnie się do mnie.Pozdrawiam dorotanes@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Gdzieś na samym końcu kolejki się ustawiam, po cichutku licząc na szczęście...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  158. Ale długa kolejka! Ale po takie candziochy to się nie ma co dziwić! Staję grzecznie w ogonku i liczę na szczęście! :)

    Pozdrawiam i zapraszam:


    ~ Wioletowe Wzgórze ~

    OdpowiedzUsuń
  159. Naprawdę piękne rzeczy.
    Zgłaszam swój udział i chętnie rozpocznę przygodę ze scrapbooking...
    Pozdrawiam.

    tynia83@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Gigantyczna kolejka... Liczę na swoje szczęście :P. Rzeczy świetne i na pewno bardzo by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Na początkującą zdecydowanie się łapię, więc może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Ja też z tych początkujących i do tego bez bloga :) m.agienka@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  163. to i ja w kolejce się ustawię
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. I ja chetnie sie przylacze jako raczkujaca.Bombi
    anetmis@alice.it

    OdpowiedzUsuń
  165. to candy jest właśnie dla mnie !!
    z miłą chęcią się zapiszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  166. Ooooh gorgeous blog candy. Thank you for the chance to win. I have put a link in my sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  167. Witam! Zajrzałam tak przez przypadek i zakochałam się w tych pięknych pracach. Próbowałam kiedyś sama zrobić kartki,ale nie miałam takich cudeniek do tego. Dlatego zapisuje się tutaj i być może mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
  168. jest tylu chętnych, że pewnie mi się nie uda... ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Widzę,że to candy jest właśnie dla mnie;0bo ja właśnie takim kartkowym żółtodziobem jestem;)bardzo by mi się przydał ten zestaw,ale trudno będzie go zgarnąć,bo chętnych aż nadto...ale spróbuję;)
    pozdrawiam!
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  170. Dla początkujących? Kurczę, o mnie mowa :D Zajmuję się głównie szyciem, ale dłubię też inne rzeczy. Scrapbookingu się boję (;)), ale chciałabym spróbować. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  171. Będę przeszczęśliwa,jeśli uda mi sie u Ciebie wygrać...bo sama sobie takich cudasów niestety nie zafunduję...pozdrawiam i zmykam do kolejki;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  172. Thanks for a chance to win your yummy blog candy! io ho iniziato da poco e mi mancano tante cose
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    i am new follower
    Hugs, rosa
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creativo: http://kreattiva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Dołączam do zabawy - agamatosek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  174. On just wonderful sweetie, thanks, I'm a beginner and do not always have money for materials, thanks again.
    http://worldselena2009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Witam! I z przyjemnością się dopisuje. Pozdrawiam Agnieszka z Nibylandii.
    www.nibylandiaagi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  176. Me, Me! I'm a beginner!!! Thanks for the chance! Ideas are many but materials are so few...

    http://scatolasegreta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  177. Skoro to candy dla początkujących to spróbuję swojego szczęscia... Pozdrawiam serdecznie
    monia0083.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  178. it's a beautiful candy....this ius my blog http://lepiccolecreazionidipaola.blogspot.com/ Paola

    OdpowiedzUsuń
  179. Wcale nie dziwi mnie liczba osob, które się zapisały, candy jest świetne:). Oczywiście ja też stoję w kolejce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Ja też się przyłączam do candy i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  181. Rany, ile zgłoszeń! Ale stanę i ja bo zdecydowanie spełniam podstawowy warunek- mnóstwo zapału, materiał wyłącznie z odzysku i bardzo początkująca :)
    Serdeczności zostawiam!
    maja1101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. nie wiem czy jeszcze zdążę, ale staję w kolejce po śliczności

    pozdrawiam
    Kasia

    zitto_0@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. Zapisuję się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  184. Uff, jeszcze zdążę, i bardzo się cieszę, bo candy w sam raz dla mnie :)

    Przy okazji zapraszam także na ogłoszone przed chwilą rozdawnictwo na moim blogu:
    http://asia-majstruje.blogspot.com/2011/03/ogaszam-candy.html

    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  185. Ale słodkości! Zapisuję się oczywiście:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  186. Ja także chętnie wezmę udział w Candy :) Całkiem fajne te słodkości :)

    Pozdrawiam

    sppike@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. To candy było w ubiegłym roku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!