środa, 23 marca 2011

W ramach zajęć popołudniowych

prowadziłam dzisiaj małe kameralne warsztaty dla nauczycielek przedszkola.
Poznawały nowe techniki, od których kiedyś zaczynałam moje kartkowanie.
Jako dowód pokazuję kartki, które mają już ponad 4 lata - ulubiony iris folding.


A takie jajeczne kartki wykonały Panie na warsztatach:


Kolejna technika to składanka z kółek. Kurs na te kwiaty jest tu.



Karteczki nie mają jeszcze wszystkich elementów dekoracyjnych, ale z pewnością zostaną ozdobione w domu.
Ostatni temat spotkania to quilling na jajkach ;)


Jeszcze były zawieszki sercowe jako propozycja dekoracji z okazji Dnia Matki.
Bardzo miło spędziłam czas w twórczym towarzystwie - czasami potrzeba takiego "odstressowacza".
A już w najbliższy weekend mam wyjazd do Tarnowa - zapowiada się kolejne twórcze spotkanie :)
Pozdrawiam ciepło:*

4 komentarze:

  1. Utalentowane te przedszkolanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace. Różnorodność technik...
    Podobają mi się kartki iris folding - filiżanki i domek.
    Wszystkie prace piękne, takie wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Gratuluję, warsztaty widzę, że udane.. prace mówią same za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!