środa, 30 marca 2011

Paryż dla córki

Szykuje się wyjątkowy wyjazd -w majowy weekend wraz z córką jedziemy do Paryża.
Dla mnie to już drugi pobyt, dla Martyny pierwszy, a ponieważ uwielbia zapisywać swoje przemyślenia, robić notatki przygotowałam dla niej notes-pamiętnik z tej podróży.


Notes ma niewielki tag, który można wykorzystać jako zakładkę:




Okładkę przygotowałam według mapki z blogu Craftmanii

Do wykonania użyłam papierów z Galerii UHK, które świetnie mi pasowały. Dodałam również cudny ćwiek z Craftmanii.

A ponieważ jest również napis oraz płotek ze Scrapińca mogę zgłosić swoją pracę na blogu scrapińcowym.


Równocześnie w Twórczym Pokoju jest ciekawe wyzwanie, do którego notes-pamiętnik pasuje.
I chociaż nie ma koronek (moja córka nie przepada za nimi) to myślę, że kwalifikuje się do tej zabawy, w końcu w tematem jest: 
PARIS MON AMOUR.

Oczywiście nie mogło zabraknąć motylka, który jest jedynym przestrzennym elementem na okładce:

Mam nadzieję, że notes spodoba się córce i wykorzysta go podczas wspólnego włóczenia się po Paryżu.
Pozdrawiam ciepło i dziękuje za odwiedziny i miłe słowa:*

28 komentarzy:

  1. śliczne! po pierwsze - sama chciałabym zwiedzić Paryż, a po drugie - robienie notatek z podróży w takim fajnym kajeciku to dodatkowa frajda. Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardzo podoba mi się ten pamiętnik. ładne Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały notes, te wszystkie piękne szczegóły tworzą magiczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny notes dla podróżniczki:) udanej wyprawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podziwiam Twoje prace, takie dopracowane po ostatni szczegół. Piękny notes.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Dziękuję za udział w wyzwaniu, a koronki nie były wymagane:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. z takim notesikiem to bym pojechała nawet na koniec świata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten Paryż!!! och i ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. it's gorgeous !
    I love it
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaki piękny i jak zazdroszcze Paryza ah ah ah
    i dziękuję za udział w obu wyzwaniach:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Córka będzie zachwycona, nie może być inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! I jak ślicznie UHKowe papiery komponują się z Paryżem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to będziecie szaleć dziewczyny :)
    szczęśliwej podróży, mnóstwa wrażeń i muszę powiedzieć, że zazdroszczę Martynie takiego cuda...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały notes, eh... też mi się marzy wycieczka do Paryża

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Ale zazdraszczam wjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękności, na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowny! Udanego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. CUDNY!!!jestem pewna,ze córce baaaardzo sie spodoba!Dziękujemy za udział w TWÓRCZYM wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Notes robi wrażenie, jest wręcz idealny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny notes. Córcia pewnie jest dumna z tak zdolnej mamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny notes! Aż chce się podróżować,żeby móc w nim zapisać wszystkie wrażenia! JA tymczasem zapraszam do mojego bloga po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny! taki sliczny, że mi by było szkoda zapisywać ;) ale z drugiej strony, z taką zdolna mamą to pięknych notesów nie zabraknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna praca :) Gratuluję wyróżnienia :) Asia

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały! Bardzo dobra robota - gratuluję!
    Marzy mi się stempelek wieży Eifla

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!