piątek, 4 marca 2011

A może mały kursik?


Chyba każda z nas ma przynajmniej jeden dziurkacz rogowy, dlaczego więc nie wykorzystać go, aby zrobić sobie okrągłą, papierową serwetkę.
Potrzebujemy:
  • dziurkacz rogowy,
  • ołówek,
  • nożyczki,
  • koła o średnicy 8 cm wycięte z resztek papieru scrapowego,

Warto sobie przygotować jedno koło o średnicy 8 cm wycięte z kartki ksero to będzie nasz szablon.
Koło składamy na połówki tak, by powstało 8 ćwiartek, następnie po zagięciach rysujemy ołówkiem linie.
Nasz szablon nakładamy na lewą stronę koła i oznaczamy ołówkiem kolejne połówki.


Linie będą pomocne przy wycinaniu wzoru. Dziurkacz wkładamy tak by środek wzoru był na linii.

Następnie wycinamy dziurki obok gotowego wzoru, staramy się to robić zachowując jednakowy odstęp między kolejnymi wydziurkowanymi wzorami.

Gdy dokładnie się przyjrzycie to zobaczycie, że nie zawsze można równo wyznaczyć odstępy pomiędzy kolejnymi wydziurkowanymi wzorami.

Ale nie należy się tym przejmować, nawet takie serwetki można w części wykorzystać w kartkach, scrapach.
Mam nadzieję, że kurs będzie inspiracją do stworzenia przez Was pięknych prac i zaprosicie mnie do ich zobaczenia.

Na koniec zapraszam do udziału w wyzwaniu craftmapkowym na blogu Scrapgalerii- termin to 7 marzec :)

29 komentarzy:

  1. rewelacyjny kurs
    dziękuję:*
    wyjdzie z tego piękna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za kurs! Super sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kurs! bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za świetny kurs! Na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kursik!!! Przejrzysty i jasny :) Dzięki... Zaraz idę wypróbować swoje dziurkacze.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kursik a motylem jestem zauroczona;) i ciekawa skąd przylecial

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za kursik. Czuje, że zaraz skorzystam.

    zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wymyśliłaś. Ja mam dziurkacz rogowy - taki 3w1 i on sie chyba nie nada ;o((((
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za kursik! Super pomysł, na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super na pewno skorzystam . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniały kusr..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Zaraz wypróbuje jak wyjdą serwetki z moich dziurkaczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super pomysł i fajny kurs

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja nie mogę!!! Boski kursik! Jak nie zapomnę-:>-to spróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. najlepszy i do tego łatwy kursik, dziękuję. efekt - powalający!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, dzięki za kursik. Robiłam już brzegowe wzorki z narożnych, ale kółka jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. i dlatego lubię przeglądać wasze blogi!
    zawsze można znaleźć coś wspaniałego!!
    5+ za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny kurs!! I faktycznie wychodzą cudne serwetki :D Dziękuję za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurzík je velice hodnotný, díky za krásný tip.
    Hezký víkend
    Iva

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł! Gratuluję... Jak z maszynki wycięte... a maszynki za szybko mieć nie będę, więc pędzę wykorzystać pomysł!!! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze !! jaki swietny pomysł , a ja myslałam m, że wszyscy maja gotowe kółka lub specjalny szablon do wycinarek :D musze wypróbować , bo bardzo takie kółeczka mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny patent! Ja niestety jeszcze nie dorobiłam się dziurkacza rogowego, ale kiedy to nastąpi to z pewnością wykorzystam Twój pomysł bo strasznie fajnie to wygląda :)
    Ponieważ bardzo kreatywnie tu u ciebie, pozwolę sobie dodać Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uper to wyglada, niestety nie mam takiego fajnego rogowego dziurkacza..

    OdpowiedzUsuń
  24. najprostsze rozwiązania często okazują się rewelacyjnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gracias! yo no tengo esa máquina pero ya tengo una idea de cómo puedo hacerlos.

    saludos

    http://lulurulitos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!