niedziela, 13 marca 2011

Motyl na tagu w kieszonce

No musiałam to zrobić! Kocham motyle bezgranicznie - najchętniej robiłabym kartki, notesy tylko z motylami.
Dlatego na to wyzwanie musiałam szybko przygotować karteczkę:


Na blogu Evy wyzwanie wraz z cudnymi nagrodami.



Pomysł z kieszonką wziął się z wyzwania na City Crafter Challenge Blog #47 In My Pocket



Do wykonania karteczki użyłam nowych, cudnych papierów z Galerii UHK,
stempelek motyla pochodzi ze sklepu scrap com pl został podwójnie embossingowany, dodałam trochę koralików w turkusowym kolorze.


A na koniec chciałam się pochwalić - kochany UHK :* obdarzył mnie zaszczytem i zostałam

Mam nadzieję, że będę godnie reprezentować Galerię UHK i jej cudne produkty :)
Pozdrawiam Was ciepło :*

22 komentarze:

  1. VERY pretty and such a neat idea!!!! hugs, Katrina

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace:)
    gratuluję zostania ambasadorką!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest bardzo pomysłowa i przepiękna! Gratuluję tytułu Ambasadorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka niesamowicie piękna, kolory, kieszonka, no wszystko idealnie dopasowane. Gratuluję Pani Ambasadorko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna jest ta kartka i z pomysłem :) Nominacji na ambasadorkę gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka i bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, this is such a gorgeous card with a matching tag, which I would use as a bookmark. Thank you for your inspiration and for playing along! Hugs...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous work!! Thanks for stopping by my blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!! ja też kocham motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna! w moich klimatach i z motylkiem! sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze jak godnie :D
    Cuuuuudna kartka - ech chodzą za mną te kieszonki - może kiedyś, może kiedyś....

    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany, gratulacje !!! No, to teraz będzie się trzeba do Ciebie zwracać Pani Ambasador ? ;) Ale nie dziwię się ,że Cię wybrali... Ciągle i nieustannie podziwiam Twoje prace, takie różnorodne i dopracowane, i takie Twoje :)Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW.. This is gorgeous.. I must say that you inspire me with this wonderful creation.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful card. Love the pocket and tag, and the gorgeous colors. TFS
    www.1pamperedstamper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful projects! The flourish looks wonderful under the butterfly!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous pocket card. I love the blue rhinestones. Absolutely gorgeous butterfly.

    OdpowiedzUsuń
  17. Absolutely stunning ... this challenge is going to be a hard one to call ... thanks for joining in with us again at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  18. Fabulous and beautiful, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. Absolutely GORGEOUS! LOVE that butterfly tag! Thanks so much for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!