wtorek, 1 marca 2011

Marzenia się spełniają

Jedno właśnie dzisiaj się spełniło. Dzięki Endiemu ze sklepu scrap.com.pl mam w domu nowy nabytek.
Fotki robiłam w sztucznym świetle dlatego nie są dobrej jakości.


Teraz potrzebuję trochę czasu by oswoić się z obsługą Grand Calibur'a.
Mój Big Shot dalej oczywiście będzie eksploatowany bo w końcu nie wszystkie wykrojniki szczególnie Tima Holtza pasują do spellbindersowej maszynki.

A na sam koniec pokazuję okładkę notesu dla pewnego fotografa.
Gdy już praktycznie notes gotowy to zamawiająca zażyczyła sobie by dorobić zapięcie LOL.


Pozdrawiam serdecznie, życzę by Wasze marzenia również się spełniały :)

19 komentarzy:

  1. oooj! co do marzeń to święta prawda... :) A co do notesu.. ciekawy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny notes! a maszynki zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprzęcik super. Też jest na liście moich chciejstw ;)))
    Notes jest odlotowy w moich kolorkach i stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę jak nie wiem co! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. noto maszynke mamy obie ;-)
    tylko ja wykrojników nie mam
    buuuu

    OdpowiedzUsuń
  6. Carra, zakładamy Fan Club Granda :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaa
    zazdraszczam, mam nadzieję, że niedługo moje też się zmieni - w końcu raz do roku jest ten magiczny dzień zwany urodzinami :D
    aaa bo ja bardzo chciałam Big Shota - czy to znaczy, że to nie jest taka fajna maszynka jak myślałam???? buuu...
    odwiedź mnie, jeśli chcesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Big Shot jest dobry, polecam:)
    Mój mi służy już ponad dwa lata i mam nadzieję, że jeszcze długo będzie służył.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Cudeńko! To teraz dopiero nas zadziwisz swoimi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się, że Twoje marzenia się spełniają :)
    notesik piękny... i czekamy na jeszcze cudniejsze kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. możemy załozyć FAN CLUB, a w sumie jaka jest róznica między Tymi 2 maszynkami
    bo wiesz ja technicznie to sie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest najciekawsze, że takie rzeczy cieszą bardziej niż np. nowe buty :)Tez jestem ciekawa o różnicę pomiędzy maszynkami :)
    Notesik super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny notesik :)
    A maszynki obie do pozazdroszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście marzenia się spełniają :) A tak na marginesie, ciekawa jestem, czy będziesz z tej nowej zabaweczki zadowolona... Czekam na wrażenia :)Pozdrawiam, Aluna

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ..to teraz poszalejesz,,,

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na opinie ,która maszynka jest lepsza. Mi też marzy się takie cudo. Masz wielkie szczęście,że masz aż dwa... cuda. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. oh piękna maszynka :) Oby dobrze się sprawowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no to masz radochę!
    to chyba tak jak dla dekupażystki....
    komplet świetnych pędzli i lakierów i kleje i farby .. hihihi!
    tak to widzę -pełnia szczęścia :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje marzenia się spełniają, jak do tej pory prawie wszystkie, ale jak będą się jeszcze więcej spełniać, to będę jeszcze więcej szczęśliwa.

    Piękności masz, obie maszynki sa extra. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!