niedziela, 27 marca 2011

Gościnny Tarnów

Wróciłam z kreatywnego weekendu, który spędziłam w pięknym mieście.
Tarnów zauroczył mnie i moją córkę wyjątkowo zadbanymi kamienicami. Rynek prezentuje się okazale, a zagłębiając się dalej w kręte uliczki można również dostrzec ich urok.
 Prezentuję krótką foto relację ze spaceru nocą:




oraz w dzień:









Bardzo dziękuje za gościnę, za mile spędzony twórczo czas.
A jeśli któraś z Was będzie przejazdem w Tarnowie to warto zatrzymać się i wiedzać rynek, jak i okoliczne zabytkowe domy, kościoły. 

Na koniec tego postu - jedna "męska" bobasowa kartka na wyzwanie Cards for men #6






 Wykonana z użyciem zestawu stempli autorstwa Eline Pellinkhof oraz papierów z ILS

Dziękuje za miłe słowa pod ostatnim postem:*.
Pozdrawiam i życzę jutro dużo słońca.

8 komentarzy:

  1. wow - faktycznie męska :-)
    super jest! i właśnie dzisiaj mi się wydaje że w sam raz dla mojego 31 letniego chłopa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures, and cool sketch ! Thanks
    Catherine

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna i bardzo meska kartka :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww, such a cute card, I love the image and the colours you've used. Thank you for joining us for our sketch challenge and DT call at Cards for Men, good luck xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie bylam w Tarnowie, ale Twoje zdjecia zachecaja do odwiedzenia tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Az mi sie lezka w oku zakrecila... Tarnow to moje rodzinne miasto! Dziekuje za fotorelacje i milo mi ze Ci sie spodobalo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!