czwartek, 24 marca 2011

Drzewo/Tree -Alphabet Challenge Blog

Literka T na blogu Alphabet Challenge Blog wskazuje, że należy zrobić pracę z drzewem.
W swoich zbiorach mam kilka drzewkowych stempli, ale bardziej pasują na okres Świąt  Bożego Narodzenia, a my tu wiosnę mamy, więc musiałam pokombinować.

Wycięłam z papieru Stella and Rose My Mind's Eye kontur drzewa, dodałam stempelek gałązki, kilka drobnych kwiatków, aby stworzyć efekt 3D (którego niestety nie widać na zdjęciach) napis i kartka gotowa.

Zbliżenie na drobiazgi


Kadabra podpowiedziała mi w komentarzu, że kartka też pasuje do wyzwania Na Strychu  więc też zgłaszam:

Jestem ciekawa czy tylko u mnie tak źle dzisiaj wyszły zdjęcia, słoneczka nie ma, niebo pochmurne...
Pozdrawiam ciepło, dziękuje za komentarze i życzę miłego wieczoru.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam kartki w takim stylu!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie połączyłaś papierowy pień ze stempelkiem, bardzo mi się Twoja drzewkowa kartka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna - taka pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale pokombinowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely card and a great design, thanks for playing with us at the Alphabet Challenge, blessings Hilde

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł. Widać, że kwiatki są "odstające"
    Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na moje oko Twoja praca załapuje się też na wyzwanie Na-Strychu
    polecam spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za miłe słowa :)
    Kadabra:* dziękuje za informacje o wyzwaniu Na Strychu - kartkę zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja lubię fajne pomysły - takie jak ten z doczepieniem do drzewa kwiecistej gałązki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!