sobota, 5 lutego 2011

Zajawka albumu i wyniki losowania

To zaczynam od losowania tej karteczki i serwetek sercowych ;)
Komentarzy znalazło się 40, ale odliczyłam komentarze, które były wystawione przez DT z dwóch wyzwań, pozostało 31.

Do losowania poprosiłam RANDOM.ORG


Po przeliczeniu (dwukrotnym) okazało się, że szczęśliwy "13" komentarz pozostawiła:



KLAUDIA-GR.

Moje gratulacje - proszę o adres na maila :)))

Zapraszam jeszcze do konkursu - gdzie można wygrać wspaniały wisior, szczegóły tu

Na koniec mała zajawka albumu - kart 10, ilość zdjęć - 70 (mój rekord), grubość albumu 8 cm.





Gdy tylko obrobię zdjęcia wstawię go na bloga.
Pozdrawiam zaglądaczy, a dla pozostawiających ślad duża buźka:***

3 komentarze:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Huuuuuraaa,ale się cieszę :D
    Wygrałam, i to w towarzystwie szczęśliwej trzynastki :)
    Zaraz wyślę adres.
    Dziękuję i pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!