środa, 16 lutego 2011

Vintage na Card Patterns

Nie wiem czy pamiętacie takie czasy jak na forum scrappassion były wieczorne lub nocne akcje "łapania" stempli lub innych przydasi, które sprzedawała Filka.
To były czasy...a te opisy i komentarze forumowiczek jakie można było poczytać w czasie czekała i łapania :) Niejedna komedia może się schować przy tamtych pisaninach :)))

Ale do rzeczy: stempelek zegara na kartce pochodzi jeszcze z takiej forumowej sprzedaży.
Zegary swego czasu były bardzo popularne, teraz jakoś mniej widać je w kartkach, scrapach.



Mapka wyzwaniowa z blogu Card Patterns Sketch 102


No oczywiście odwróciłam ją na własne potrzeby:


Kwiatek, perełki oraz serwetka pochodzą ze sklepu scrap com.pl, guzik od Halinki, a reszta z szuflady :) Zegar delikatnie pociągnęłam brokatem czego niestety nie widać na zdjęciach.


Mam nadzieję, że chociaż u Was zaświeci dzisiaj słońce, bo u mnie niebo zachmurzone, mroźno.
Dziękuje za pozostawiony ślad:*

16 komentarzy:

  1. wow - kartka absolutnie piękna!!
    w sumie też mam te zegary z takiej forumowej "łapanki" - i polowałam na nie bardzo długo, a jak mi się w końcu udało to tylko włożyłam je do segregatora ze stemplami i tam sobie leżą... a Tobie udało się pięknie ten stempel wykorzystać! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha pewnie ,ze pamietam:)mialam wtedy tak slaby net bezprzewodowy z ery,ze przewaznie nic mi sie nie udalo zlapac na czas :)
    sliczna karteczka:)
    pozdrawiam
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam, pamiętam :)
    To były czasy, brało się wszystko, nie wybrzydzało...

    Piękna ta kartka, taka pogodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, klimatyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aale fajniuchna kartka!!
    jej kolory biją wszystko!!!!
    wykonanie też cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemna dla oka kartelucha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki, u mnie na szczęście słoneczko świeciło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, te stare dobre czasy i wieczorne polowania ;).
    Oczywiście, że pamiętam -przecież sama brałam w nich udział.
    Karteczka - przeurocza.
    Pięknie wykorzystałaś zdobyty zegar!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja pamiętam polowania - oprócz Filki u Asi z C4You zanim jeszcze sklep powstał ;) Zegary też mam :)

    kartka śliczna :)

    pozdrawiam. K.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że zegary przywołałaś-może odmierzą szybciej czas do upragnionej wiosny ;)
    taka prosta mapka,a taka ciekawa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Just gorgeous. Thanks for joining us at Card Patterns this week.

    OdpowiedzUsuń
  12. gorgeous work! Thanks for playing with us at Card Patterns!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!