sobota, 19 lutego 2011

Tym razem na czas- CCCB-week # 44

Obiecałam dzisiaj drugi post, więc jestem ;)
Na blogu City Crafter Challenge Blog week #44 prace mają być "cute stuff".
Inspiracją ma być poniższy obrazek (jak dla mnie za...bardzo cukierkowy)




No to się zainspirowałam i wyszło tak:

Pogoda za oknem nie sprzyja robieniu dobrych zdjęć, trudno uchwycić dokładnie kolor papieru na kartce, ale musicie mi uwierzyć, że naprawdę są cukierkowe :]


No i ujęcie z boku - przestrzenny balonik ma kropki z każdej strony.


Balonik nie jest moim pomysłem, gdzieś w necie widziałam kursik na niego.
Papiery to zestaw Papermanii Rose Garden.
Dziękuje za odwiedziny. Życzę miłego wieczoru.

8 komentarzy:

  1. Śliczna, słodka i dopracowana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irenko ale poleciałaś?! Fantastycznie, wprost balonikiem, nie win, do nieba :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. cukierkowy balonik- świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z balonikiem! A kartka wysmakowana, nie przesłodzona :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh this is beautiful ... I love the balloon ... the whole card is so pretty ... thanks for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweet and cute creation, love that balloon, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is such a cute card.. so creative.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfectly sweet and fabulous! love it! Thank you for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!