czwartek, 10 lutego 2011

Toskański grubasek

Jak dla mnie był to rekordowy album - wielkość 15x21 cm, 10 kart, 77 zdjęć różnego formatu. Ponieważ był grubszy niż 8 cm, a największe kółka do albumów jakie miałam to 5 cm musiałam go związać wstążeczkami co spodobało się zamawiającej osobie.
Praca nad nim była swoistym wyzwaniem, zdjęcia z różnych miejsc, różne wspomnienia. Dobór papierów nie sprawiał większego problemu: wymieszałam 3 kolekcje - dobierałam je w zależności od tematu zdjęć: do ślubnych pasował mi Herbarium oraz Tajemniczy Ogród.

Do zdjęć z zabaw dziewczynek na basenie oraz w wesołym miasteczku pasowała wesoła kolekcja Look@Me.
Fotografie są umieszczone w kieszonkach, składanych kartach, kopertach oraz jako tagi. Całość ozdobiona stempelkami.
To koniec pisania, teraz kilka fotek:








Dziękuje tym co wytrzymali do tego miejsca :)
Życzę spokojnej nocy.

12 komentarzy:

  1. Dużo pracy, a efekt - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca super wykonana i te papiery sa piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonana praca, widać, że włożyłaś w nią dużo siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Śliczne lekkie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam,że ta wstążeczka zamiast kółek idealnie dopełnia całości,dzięki temu album jest lekki,w części romantyczny, w części beztroski :)
    Album jest piękny :)

    P.S. Dzisiaj odebrałam przesyłkę, ślicznie dziękuję.Karteczka jest przepiękna a przydasie na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny jest! piekne papier, dodtaki no i wykonanie ze 100% starannoscia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy album!! mnóstwo pracy! - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album. Bardzo mi się podoba, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. album jest piękny! podobają mi się kółeczka z napisami, mały szczegół, a świetnie uzupełnia całość

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca. Ktoś bedzie miał fantastyczną pamiątkę na wiele lat :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!