środa, 23 lutego 2011

Odrobina niebieskości z rozetką

Kolejna karteczka na przywołanie wiosny, niech już tu nadejdzie...
Jest to połączenie dwóch ostatnich moich kartek ;)
Trochę przeszyć, embossingu, rozetkowy kwiatek i tak wygląda karteczka.

Trochę nietypowy układ, ale taki jest szkic na Unscripted Sketches #94


Skoro jest trochę przeszyć to zgłaszam karteczkę również na wyzwanie na blogu The Paper Variety


Papiery jak wiadomo pochodzą ze sklepu scrap.com.pl.
Pozdrawiam Was bardzo ciepło i życzę miłego dnia.

16 komentarzy:

  1. śliczna ta rozetka! super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! A rozetka urzekająca maksymalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szalejesz z rozetkami ;-)
    może kiedyś mnie nauczysz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Прекрасная работа, такая весенняя и свежая!)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous! Love the flower. So glad you joined US for this weeks sketch challenge!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, Rudlisko, przywołujesz wiosnę :) Gdybyś mnie tak przywoływała, to już bym przyszła ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi w rozetce nawet widzę ten sam dziurkacz co w mojej ;)
    kartka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się dziwię,że takie piękności jeszcze tej wiosny nie skusiły... Podoba mi się ta fragmentaryczna kompozycja! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous! Love the medallion. Great colors and a wonderful take on the sketch. Thanks for creating with us at Unscripted.

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your card very much. What a beautiful flower and beautiful colours.
    Gr. Marja

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna rozetka, cudne kolory, ja chcę wioooosny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko Twoje rozetkowe ozdoby są ukoronowaniem Twoich prac. Cóż spróbowałam i niestety, nie wyszło. jak znam siebie, to dalej będę próbować, ale ile mi to czasu zajmie, nie wiem. Za to na Twoje cudne składanki patrzę z zazdrością i w zauroczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. rozetki cudo... trzeba się nauczyć, bo karteczka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, that flower design is sooooo neat! What a really great use of the Unscripted sketch too.

    OdpowiedzUsuń
  15. One word immediately came to my mind to describe your card----> "gorgeous"!! Your colors, stitching, embossing, flower - all of it, simply lovely. Thanks so much for playing w/us at The Paper Variety!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!