niedziela, 27 lutego 2011

Kolorowy minimalizm

Witam Was ciepło w niedzielne przedpołudnie, wczorajszy wieczór obfitował u mnie w craftową działalność, ale nie wszystkie jeszcze mogę pokazać.
Na początek wyzwaniowa praca.
W kartce wykorzystałam kolorowe kartony kupione kiedyś w Lidlu oraz cudny rozetkowy stempelek zakupiony w i lowe SCRAP.
Jestem bardzo zadowolona, świetnie odbija.

Kolorystyka do kartki pochodzi ze strony colourQ #73


Skoro jest to minimalizm z niewielką ilością dodatków to mogę również zgłosić na wyzwanie
"NOTHING TO IT" City Crafter Challenge Blog # 45


Układ kartki dopasowałam do mapek z dwóch blogów:

Stampin'Royalty Challenge #60


oraz Cards & Things challenge # 67




Teraz zmykam, a wieczorem mam nadzieję, że uda mi się jeszcze coś pokazać.
Pozdrawiam ciepło i życzę miłej, słonecznej niedzieli:*

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromna, ale ile w niej uroku. Śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely card, Rudlis! thanks for playing the ColourQ challenge with us.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOnderful creation, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  5. Another beautiful card ... Thanks for joining us this week at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  6. So fantabulous! Thank you so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  7. Your card looks beautiful. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute card ! Thanks for playing along with C&T !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!